Berliinin liikennettä tuntevat: Miten helpoiten Alexanderplatzilta Walther-Schreiber-Platz 1 osoitteeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Et tiedä vaikka sulla on kartta kädessä? Jos metrolla et pääse vaihtamalla, niin kyllä ne yhteydet siitä kartasta selviää. Mä en tiedä missä W-S-P sijaitseemutta sä kai tiedät? Katso siitä kartasta niiden välinen julkinen liikenne tai ota taxi (sellainen beessinvärinen auto). :) Berliini on helppo.

No, jos mä oikein ymmärssin, niin kerran joudutaan vaihtaan metroa. Ehkä me osataan :0
Eka kertaa tonne Berliiniin menossa, niin vähän pihalla :)

Siel on tuo alla oleva liike, niin sinne pitäis suunnistaa :)

http://www.primark.co.uk/

[QUOTE="Minttu";27990786]No, jos mä oikein ymmärssin, niin kerran joudutaan vaihtaan metroa. Ehkä me osataan :0
Eka kertaa tonne Berliiniin menossa, niin vähän pihalla :)

Siel on tuo alla oleva liike, niin sinne pitäis suunnistaa :)

Home[/QUOTE]

Kun kerran menet niin tajuat kuinka fiksu se systeemi on. Katso aina pääteasema ja valitse suunta sen mukaan. Siellä on ne taulut ja ihmisiä joilta voi kysyä.

[QUOTE="Minttu";27990970]Niin, eipä tuo ole Helsingissäkään vaikea, niin eiköhän tuollakin osaa.
Kiitos :)[/QUOTE]

Minusta Berliini on selkein kaikista vaikka on niin laaja. Kuulutukset on selkeitä.

[QUOTE="Minttu";27991009]Kiva, jos näin on.
Matkakuumetta jo pukkaa. Kahden viikon päästä lähdetään :)[/QUOTE]

Ottakaa etukäteen selvää missä haluatte käydä jotta saatte lomasta kaiken irti, jos olette useamman päivän. Tarjontaa on ihan valtavasti kaikille. Mahtava kaupunki.

Yhteistyössä