The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
No, kerrotaan nyt sitten...
Käytin koiraa pissalla tuossa pihalla, kun tulin kotiin ja siellä on jo pimeää, ja exä heitti poikaa kotiin ja ei vissiin oikeen kattonut, kun kaasutti täysillä tuohon jäiseen pihamäkeen ja ei huomannut mua ja, jos en olisi huomannut, että tulee kohti, oltaisiin jääty sekä minä, että koira auton alle.
Nappasin 40 kg hauvelin syliin ja sukellettiin penkkaan.
Huusin sitten, että "Vitun ämmä, opettele ajamaan ja osta rillit!"
Olis pitänyt vähän ajatella, mutta sanon mitä sattuu, kun suutun...
Mä en varmaan olis pystyny pitämään itteäni edes noin asiallisella linjalla tommosessa tilanteessa...

Mutta pisteet sulle että käytät koiraa pissalla etkä vaan kuseta sitä :hug:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hypättiin Alastulon kanssa bussiin ja huomasin että Aries istu siellä. Kuiskasin Alastulolle et "Aries on tuolla." Sitte mentiin lähemmäs ja hoksasin että se istu tän mun koulukaverin kanssa, ja jäätiin sitten taaemmalle penkille istumaan ja jutulle :)
Nythän me saadaan jo etukäteen tietää mitä Aries puuhannut ennekun ite ehtii kertomaan:D

Mutta kiva että teillä oli hauska reissu:)
 
ei sitten ole se kerta kun tämä ollut ketju ollut elossa kohta 2kk ja jos noin tuore tapaus muka :D

no tuo nyt olikin vaan huumorilla laitettu :hug:
Ja siitä tuo jäi mieleen kun seuraavana päivänä katselin yön kirjoituksia ja olit käynyt täällä moikkaamassa kotiuduttuasi :)

Ajattelin että mä en kyllä enää siinä vaiheessa jaksaisi konetta aukaista vaan sänky kutsuis :D
 
No, kerrotaan nyt sitten...
Käytin koiraa pissalla tuossa pihalla, kun tulin kotiin ja siellä on jo pimeää, ja exä heitti poikaa kotiin ja ei vissiin oikeen kattonut, kun kaasutti täysillä tuohon jäiseen pihamäkeen ja ei huomannut mua ja, jos en olisi huomannut, että tulee kohti, oltaisiin jääty sekä minä, että koira auton alle.
Nappasin 40 kg hauvelin syliin ja sukellettiin penkkaan.
Huusin sitten, että "Vitun ämmä, opettele ajamaan ja osta rillit!"
Olis pitänyt vähän ajatella, mutta sanon mitä sattuu, kun suutun...
:O :hug:

Ihan hyvin sanottu. Ja jos mä olisin ollut tuossa kuskina, en ainakaan olisi loukkaantunut sanoista.

Olisin varmasti itsekin pelästynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä