The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27987894:
Mä kävin läpi poikien pitkähihaset paidat. Tuli kassillinen pieniä... Tulee vielä tuskanen homma tosta, joten nyt jätin sen taas keske :D Omia vaatteita en edes pysty enkä kykene alkaa blokkaamaan, kun en raaski mitään heittää pois, sit en kuitenkaa käytä niita ja uusia on pakko ostaa, joita en sitte taas välttämättä käytä jne. Loputon kierre...
just näin :D
 
Joskus voisi kokeilla (sellaisia luonnollisen näköisiä) mutta kun vaatii huoltoja ja toisaalta rahaa menee turhaan :D
Mä oon miettiny samaa ja mun parturi, joka on siis mun hyvä kaveri ni tekee kans noita ripsiä ja haluis mulle laittaa, mut emmä vielä ainakaa oo lämmenny ajatukselle. :D

Nyt mul iski kauhee vaatestressi, että minkä paidan mä pistän päälle ja ja ja... :D Mut nyt mun tarvii alkaan poistuun ja lähtee sinne rehveille :heart: Palaillaan illemmalla :kiss:
 
Joo ei tuo kun koulutkin päättyy sit seuraavana päivänä.
Katsoin sähköisiä kalenterivarauksiani tuonne toukokuulle ja saattaa olla, että tiedossa on töitä 17.-18.5. 24-25.5 perjantaina ja lauantaina, mutta nuo nyt ei ole vielä lukkoon lyötyjä ja niitä voi varmaan tarvittaessa siirtääkin. :)
Mutta täytyy katsoa maanantaina aikataulutukset jo ennakkoon ja ilmoittaa, miten mulle on toukokuu mahdollinen ja sitten, sopiiko muiden aikatauluihin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Hmm..taitaa yks kaveri olla pieniin päin, tulee onneks kuitenkin juhliini kuulemma miehensä kans..muuten saisin juhlii vaan miehen siskojen(+niiden miesten) kans..Noloa tämmösissä tilanteissa ettei oikeen oo omia kavereita..
 
IhanaValo
Ja meikit..löytyy kyllä joitain mutten tiiä mitä niil pitäis tehdä. Joskus harvoin laitan ripsaria, en ees joka viikko, ja vielä harvemmin sipasen puuteria.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27988018:
Mä oon miettiny samaa ja mun parturi, joka on siis mun hyvä kaveri ni tekee kans noita ripsiä ja haluis mulle laittaa, mut emmä vielä ainakaa oo lämmenny ajatukselle. :D

Nyt mul iski kauhee vaatestressi, että minkä paidan mä pistän päälle ja ja ja... :D Mut nyt mun tarvii alkaan poistuun ja lähtee sinne rehveille :heart: Palaillaan illemmalla :kiss:
Kyllähän noita ripsiä kehuvat ne joilla ne on helpoiksi.
Mutta taidan jättää niiden laiton väliin :)
Kestovärjäystä vois kanssa kokeilla kesäksi.

Mukavia treffejä :)
 
Menee se siivous näinkin:) pikkusen kerrallaan ni ei rupee tökkimään.

Jännä miten kun asu isommassa niin siivouskin kävi nopeemmin ja oli jotenkin kivakin siivoilla mutta nyt kun asuu pienemmässä niin joo ei,ei oikeen nappais mutta pakko se on. Tietysti pienemmässä se sotku näkyy heti ja sitten ahdistuu kun taas isommassa ei niinkään heti näy ja ahdista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä