The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27987787:
Mä taidan mennä nyt tonne vaatehuoneeseen hetkeksi. Jos sais edes yhden hyllyn siivottua..

mun ei kulu aika millään, enkä malta odottaa, että pääsen lähtee syömää, nii pitää tehdä jotain..... :D
eeeiiii....mä en ole päässyt edes alottamaan. Siirsin just takit muualle...ei kykene tekemään tota hommaa tarviin apuaa siihen :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27987490:
Meissä on siis ilmiselvästi jotakin muutakin samaa, kuin pituus. :D Mä käytän erittäin harvoin mitään muuta meikkiä, kuin ripsaria. Sitä mä sipasen kyl lähes päivittäin kevyesti, kun on nää hiukset+ kulmat niin tummat, näyttää hivenen koomiselta, kun on ihan vaaleet ripset :D
En mäkään pahemmin muuta laita kuin puuteria ja ripsaria.
Joskus kajalia, joskus luomiväriä ja joskus harvoin meikkivoidetta.

Aina en välttämättä mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27987561:
Mä en oo koskaan käyttäny meikkivoidetta tai puuteria.. :D Sillon tällön saatan laittaa kajaalia ja luomiväriä, mut useimmitenkaan en jaksa. Sillon tällön jos lähden "bilettämään" niin laitan, muuten en.

Kuulutaankohan me nyt sitte siihen ketjuun: Naiset, miksette huolehdi itsestänne? :LOL:
Eikös luonnollisen näköinen ole paljon parempi :heart:

Entäs irtoripset :snotty:
 
Huomenta =)

Vissiin ehdit häippästä jo illalla kun kysyin onko silmiisi osunut että täällä on suunniteltu ketjutapaamista toukokuulle :)
Ehdin, mutta huomasin sen aamulla, ja lainasinkin sitä vastaten, mutta mahtoiko se kadota jonnekin...?
No, how anyway, täytyy katsoa, miltä toukokuu näyttää, jahka lyötte jonkinlaisia päivämääriä kehiin ja paikkaa, missä mahdollisesti tapaaminen voitaisiin järjestää. :) Mulle sillä paikalla ei ole väliä, mutta toukokuu on mulle muuten todella kiireinen kuukausi, kun kesäkuun alusta jään lomille... Ei mahdoton kuitenkaan, kun vaan saan ensin päivämäärät.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ehdin, mutta huomasin sen aamulla, ja lainasinkin sitä vastaten, mutta mahtoiko se kadota jonnekin...?
No, how anyway, täytyy katsoa, miltä toukokuu näyttää, jahka lyötte jonkinlaisia päivämääriä kehiin ja paikkaa, missä mahdollisesti tapaaminen voitaisiin järjestää. :) Mulle sillä paikalla ei ole väliä, mutta toukokuu on mulle muuten todella kiireinen kuukausi, kun kesäkuun alusta jään lomille... Ei mahdoton kuitenkaan, kun vaan saan ensin päivämäärät.
Joo, ei tainnut tulla lainaus tai sit en vaan huomannut :)

Pe 24.5 on ollut esillä, paikka ei vielä.
Ja varsinainen paikka ja aika sovitaan yksärillä, pähkäillä voidaan täällä että mitä tehdään :)
 
Menee hermo! en tykkää yhtään uusien verhojen ostosta mutta nyt pitäs saada kun rupee jo tökkimään noi entiset. Mutta missään ei ole mitään kivoja. ja mulle passaa ihan suorat sivuverhot mutta ei löydy mitään kivaa. Mitkään yli kalliitkaan ei sais olla. netistä lähinnä etsikelen. Niin ja uudet matot olis kans kivat. Ei ole sisustuspuuhat kyllä ihan meikäläisen lempipuuhia.
 
eeeiiii....mä en ole päässyt edes alottamaan. Siirsin just takit muualle...ei kykene tekemään tota hommaa tarviin apuaa siihen :(
Mä kävin läpi poikien pitkähihaset paidat. Tuli kassillinen pieniä... Tulee vielä tuskanen homma tosta, joten nyt jätin sen taas keske :D Omia vaatteita en edes pysty enkä kykene alkaa blokkaamaan, kun en raaski mitään heittää pois, sit en kuitenkaa käytä niita ja uusia on pakko ostaa, joita en sitte taas välttämättä käytä jne. Loputon kierre...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä