The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Lilith Le Nuit
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27987561:
Mä en oo koskaan käyttäny meikkivoidetta tai puuteria.. :D Sillon tällön saatan laittaa kajaalia ja luomiväriä, mut useimmitenkaan en jaksa. Sillon tällön jos lähden "bilettämään" niin laitan, muuten en.

Kuulutaankohan me nyt sitte siihen ketjuun: Naiset, miksette huolehdi itsestänne? :LOL:
Naiset, miksi ette osaa käyttää meikkejä? Pelkkä ripsari ei riitä. Pitää olla meikkivoide ja puuteri.
 
Lilith Le Nuit
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27987623:
En osaa käyttää sitä :D Joskus teininä kokeilin pari kertaa, eikä siitä tullut mitään, joten on jääny käyttämättä. Miks sitä pitäis käyttää?
-kyselyikäinen-
Makunsa kullakin. Minusta on outoa jos on ripsaria mutta ei sitten ole iholla meikkiä. :rolleyes:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27987649:
Mites ois joku kiusaus? Makaronilaatikko? Makkarakastike ja perunamuusi? :p

Oi, kauhee nälkä tuli ku alko miettiin ruokaa... Pakko kitua nyt, että jaksaa sitte herkutella, kun lähen sinne treffeille :p
näää meillä on eilistä makaronilaatikkoa kaapissa, mut siitä riittää lapsille enää...
Makkarakastike ja makaroni kuulostais ihan hyvältä :p
 
Makunsa kullakin. Minusta on outoa jos on ripsaria mutta ei sitten ole iholla meikkiä. :rolleyes:
Makuasia sano koira ku...... nuoli.... Vaimitensenytoli.. :D

Mä harrastin urheilua teini-ikäsenä vielä lähes päivittäin, niin ei tullu sitte koskaan opeteltua noita meikkailun saloja. Sitte ku opiskelin kokiksi, niin en kokenu sillonkaan fiksuksi laittaa sinne kuumaan keittiöön sitä meikkiä, joten sen opettelu jäi. Ja kun mä oon päässyt jo tähän ikään, etten enää vanhene kun tänä vuonna, nii en jaksa sitte enää opetella :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä