The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä en tiedä onko se vaan naisissa se et haluaa niitä hellittelyjä muutenkin kuin vain silloin kun olis seksiä tiedossa. Tiedän kyllä naisia jotka ei ole näitä hellyydenkipeitä niinkuin minä mutta onko sellasia miehiä edes olemassa jotka olis tätä mieltä kans vai onko ne vaan alkuhuumassa sellasia ja sitten se loppuu tai esittävät olevansa koska mielessä kuitenkin se akti. tarvii varmaan kysyä miehiltä ensitöikseen et mikä niiden suhtautuminen on hellittelyyn ilman seksiä kun suhteessa ollaan päästy alkuhuumasta ja ollaan oltu jo vuosia yhessä. Ei se ole helppo suhteessakaan,tiedän kyllä varsin hyvin sen mutta ei se tämäkään mitään herkkua ole varsinkin kun ei koskaan uskonut et tähän tilanteeseen vielä joutuu.
kyllä sitä haluis vielä sanoa jollekin joku kaunis päivä et raksu(joo mun piti kans käyttää tota vaikka karmee ilmaisu onkin:D)
on totta että tooodella monessa miehessä on kuvaamasi kaltainen ominaisuus enkä itsekkään voi kirkkain silmin väittää että olisin siihen täysin syytön

olen kuitenki aikaa sitten tunnistanut tämän puutteen itsessäni ja korjannut käytöstäni asian suhteen ja tältä pohjaltapa uskaltaisin väittää, että on olemassa monenlaisia miehiä

mutta sitä en jaksa uskoa, että suoraan kysymykseen saisi rehellistä vastausta
 
on totta että tooodella monessa miehessä on kuvaamasi kaltainen ominaisuus enkä itsekkään voi kirkkain silmin väittää että olisin siihen täysin syytön

olen kuitenki aikaa sitten tunnistanut tämän puutteen itsessäni ja korjannut käytöstäni asian suhteen ja tältä pohjaltapa uskaltaisin väittää, että on olemassa monenlaisia miehiä

mutta sitä en jaksa uskoa, että suoraan kysymykseen saisi rehellistä vastausta
tuohan on hyvä :heart:
 
Huomenta muruset :kiss: Nukuin yllättävän hyvin, vaikken meinannutkaa saada unenpäästä kiinni millään. Nyt on sitte vielä suuremmat pussit silmien alla, kuin eilen, jos se vaan voi olla mahdollista.. Noo, näillä mennään, ei muutakaa voi :D

oho, nyt jo hereillä :flower:
Se odottaa malttamattomana treffejä ja hyvää ruokaa, nii ei se pysty nukkuu :D :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
aijai, ei ole kivaa jos on santaa lunssissa

ite olin niin hyvällä päällä että laitoin mg:lle sumpit pihisemään ekasta pyynnöstä
Sillä oli jo illalla. Se suuttu kun mulla kävi parempi tuuri korttipelissä ja se alko ihan syyttämään mua huijauksesta. Sille mä vielä naureskelin, mutta sitten kun mun piti sekoittaa ja jakaa pakka kolmatta kertaa ja se vielä silmä kovana kyttäs järjestelenkö mä niitä kortteja jotenkin niin meni mullakin hermot. Romanttinen vuosipäivä :D

Mää pihistelin ite sumppini, ja huomaavaisesti jätin kahvipannunkin tiskiveteen likoamaan että mp saa halutessaan puhtaasta pannusta kahvia - mikäli jaksaa tiskata sen pannun :D t. kypsä aikuinen
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27987423:
Huomenta muruset :kiss: Nukuin yllättävän hyvin, vaikken meinannutkaa saada unenpäästä kiinni millään. Nyt on sitte vielä suuremmat pussit silmien alla, kuin eilen, jos se vaan voi olla mahdollista.. Noo, näillä mennään, ei muutakaa voi :D



Se odottaa malttamattomana treffejä ja hyvää ruokaa, nii ei se pysty nukkuu :D :heart:
Mun puolustava selitykseni löytyy tosta vähän ylempää :D Mulla ei oo silmäpusseja, ne on jo sitä kokoluokkaa että niitä täytyy kutsua naamakasseiksi. Mutta ajattelin pitkästä aikaa kaivaa meikkipussini esille josko tälle pärställe jotain ensiapua sais annettua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27987423:
Huomenta muruset :kiss: Nukuin yllättävän hyvin, vaikken meinannutkaa saada unenpäästä kiinni millään. Nyt on sitte vielä suuremmat pussit silmien alla, kuin eilen, jos se vaan voi olla mahdollista.. Noo, näillä mennään, ei muutakaa voi :D

Se odottaa malttamattomana treffejä ja hyvää ruokaa, nii ei se pysty nukkuu :D :heart:
voi :hug:

kokeile niitä kurkkusiivuja :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä