The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mua ei edelleenkään juuri kiinnosta mennä, ensivloppuna yhdet tuparit, sitten seuraavana teatteriin. sitten seuraavana kuuna on kaksi iltamenoa.
tosin kolme lasta haittaa sitä että päästään heikosti yhdessä menemään, joten kumpikin menee omia menojaan sitten.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mä olen kotihiiri kans,suhteessa kun on niin ei mua kiinnosta mennnä viilettää missään viihteellä toki muuten mutta ei se tarkoita sitä etteikö voisi käydä ei vain huvittanut,tokihan sitä kävi mut tyyliin kerran kahessa vuodessa.
Nyt kun sinkku niin olen painanut menemään viihteellä sen verran paljon että viime syksynä ja nyt talvella tullut totaali väsymys siihen,ei ole kiinnostanut pätkääkään mennä. tietysti nyt on hyvä mennä kun ei ole mitään velvoitteita minnekkään suuntaan ja sitten jos joskus on niin ei tarvii märehtiä että ei oo missään käynyt ja pitää vaan kotona nyhjätä.Tiedän että en tule kaipaamaan mitään viihteitä sitten,joku leffa sillon tällöin vaikka niin se riittänee,ehkä ajattelen nyt näin ja todellisuus on toinen mutta tunnen itseni kyllä sen verran hyvin etten kyllä mahdollisessa parisuhteessa tule kaipaamaan viihteitä,riittää ne leffat ja muut ja vaikka koti-ilta muiden hyvässä seurassa.
ja syksyllä ja talvella sitä muutenkin tulee mentyä vähemmän
kesällä ehkä hieman enemmän (ei kauheasti silloinkaan)
jos vaan on terassikelejä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä