The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
MOOOIIII :wave:

Vaikka mua väsyttää ja mulla särkee päätä ja on kauheet säkit silmien alla, nii siltikin mua vaan hymyilyttää :)

Mää löysin maailman ihanimman laskettelutakin itelleni. Scotin merkkinen, pinkinvärinen, vähän vaaleenvihreetä vetoketjujen kohdissa ja sisävuoressa :) Sit ostin pari paitaa itelleni, toinen sellanen vähän biletyylinen toppi ja sitte huppari. Tuo takki oli kyllä löytö. 99€ maksoin siittä, kun ovh kuitenkin 249. Kerrankin kävi tuuri :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27985257:
:hug: :kiss:

Tiedän tuon tunteen, joskus vaan kaikki tuntuu olevan päin persusta, eikä parannusta tunnu tulevan, mutta yleensä se yllättää ja tulee sieltä vielä :)
Viikolla olin ihan taivaissa niin sanotusti ja nyt olen siellä alempana jossain tai ainakin siltä tuntuu. Ei tunnu elämä hymyilevän mulle enää ollenkaan.

Nyt putousta:)
 
Hyvää iltaa kaikille !
Taas juostu eilisestä pää kolmantena jalkana ja kilometrejä taitettu ja pikkusen tuli otettuakin eilen. ;)
Nyt sitten odottelen, että exä heittää vielä pojankin kotiin, ja otan ihan levon kannalta raskaan työviikon jälkeen.

Mitäs muille murusille ?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Hyvää iltaa kaikille !
Taas juostu eilisestä pää kolmantena jalkana ja kilometrejä taitettu ja pikkusen tuli otettuakin eilen. ;)
Nyt sitten odottelen, että exä heittää vielä pojankin kotiin, ja otan ihan levon kannalta raskaan työviikon jälkeen.

Mitäs muille murusille ?
Moooi :kiss: Mä ostin ihanampaakin ihanemman takin tänään :) Loppuilta sit vaan rentoudutaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Hyvää iltaa kaikille !
Taas juostu eilisestä pää kolmantena jalkana ja kilometrejä taitettu ja pikkusen tuli otettuakin eilen. ;)
Nyt sitten odottelen, että exä heittää vielä pojankin kotiin, ja otan ihan levon kannalta raskaan työviikon jälkeen.

Mitäs muille murusille ?
Mie oon koittanut päättää mitä haluan tarjota synttäreillä, neulonu sukkaa esikoiselle (melkein valmis, jee!) ja kuunnellut lasten tappelua ja kinastelua..no okei, piti niille ensin paistaa pannari joka kyllä maistui.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä