paras BB-voide?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Suositelkaa sekaiholle parasta BB-voidetta.
Mulla iho alkaa aina pari tuntia meikkivoiteen levityksen jälkeen kiiltämään nenästä ja otsasta, leukan alue taas rutikuiva ja hilseilevä.

Mä oon nyt tykästynyt Diorin nyt keväälle tulleeseen BB-voiteeseen, en tykkää muuten vaan käyttää varsinaisia meikkivoiteita. Mutta toisaalta mulla ei ole noita ongelmia samalla lailla kuin sinulla. Sain Sokokselta testerin, että pystyin testaamaan voidetta kotona ennen ostopäätöstä, kannattaa ehkä ainakin kokeilla...

Käytän lumenen heleyttävää bb:tä. Koska se heleyttää niin laitan vähän lumene naturalin (?) kiiltoa ja punaisuutta hillitsevää puuteria päälle (on riittävän ohutta).

Täytyy kyllä sanoa että pitkän aikaa epäröin tuon bb:n ostamista, koska luetut kokemukset oli niin ristiriitaisia. Mulla näppylöitä välillä ja se että saan ne kauniisti peitettyä ilman maskia on mahtava juttu. lumenessa tykkään siitä että se jättää se heleyden ihoon jota voi itse sitten hillitä t-alueella puuterilla. Näin kasvot ei jää "tunkkaisen" näköisiksi.

Jenkeissä tais Lumenen joku bb-voide voittaa jonkun lehden testin. Itse en ole vielä sitä kokeillut, mutta harkinnassa on, kunhan pääsen Suomeen tai saan tilauksen vetämään Suomikauppaan. Olikohan se joku c-vitamiinivoide? Googlaamalla varmaan löytyy se artikkeli. Oli jossain suomalaisessa nettilehdessä.

Yhteistyössä