Minkä kokoinen penis liian pieni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -------------------
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27977515]Toistaiseksi suurin minkä nainen on kohdannut elämänsä aikana asettaa riman. Nainen ei koskaan vaihda pienempään.[/QUOTE]

Itseasiassa mä vaihdoin, mutta en paljon pienempään. Alkoholisoituneella, väkivaltaisella ja suuruudenhullulla eksälläni oli reilu 20cm kikkeli, mutta vaihdoin silti kilttiin, luotettavaan ja mukavaan mieheen jonka kalu on "vain" 18cm pitkä.

Katsos kun me naiset ollaan sillä tavalla erikoisia ettei meille se kaikista merkitsevin seikka ole miehen kikkelin koko.

Mun mielestä on kiva naida erillaisissa asennoissa elikäs sen on pakko olla suht pitkähkö jotta ylettää. Mutta jos mies on näpsä sormiltaan ja hellä kielenkärjellään, saa sillä monta senttiä anteeksi.

Paksuus siinä on tärkeämpää kuin pituus, jotta 16cm seisokissa on ihan maksimi, jota pidempi peniksen ei tarvitse olla. Voipi olla liiankin pitkä tuon jälkeen. Sattuu, kun mies survaisee itsensä sisään tappiin asti.

Paksuudeksi riittää läpimitaltaan vallan hyvin 3,5 senttiä, lisäpaksuus ei ole pahitteeksi. Tärkeintä on, että seisokki on kunnollinen.

[QUOTE="neiti";27977738]
Katsos kun me naiset ollaan sillä tavalla erikoisia ettei meille se kaikista merkitsevin seikka ole miehen kikkelin koko.[/QUOTE]

Ja kuitenkin pystyt kertomaan sentin tarkkuudella sen, että miehelläsi on se 18cm, ei siis esim. 15 tai 20cm... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27977899:
Ja kuitenkin pystyt kertomaan sentin tarkkuudella sen, että miehelläsi on se 18cm, ei siis esim. 15 tai 20cm... :laugh:

Mä mittasin sen kerran kun kyllästyin siihen jokaisen miehen mantraan "mulla on pieni kikkeli", ja todistin että hänellä on keskiarvoa isompi kikkeli. Miehet on jotenkin hölmöjä tässä asiassa, varmaan joku ron jeremykin toivoo että "kyllä tää vois vielä vähän isompi olla..." :laugh:

Todennäköisesti tuossa on vielä miehen peukalo mukana eli todellisuudessa nainen on saanut 16-senttistä.

Kyllä taas tulee katkeria kommentteja, onko se nyt noin uskomatonta että jollain miehellä voi olla 18cm pitkä kikkeli. Ja mä en kyllä tajua miten kenenkään peukalo vaikuttais mittaustulokseen, varsinkaan vaan kahta senttiä? :D Eikö tässä pitänyt keskustella siitä että millainen kikkeli on liian pieni, ei siitä puhunko mä totta vai valehteleeko silmäni tai mittanauhani?

En ollut seksihommissa kovin kokenut, kun vastaan tuli partneri kovin pienellä pippelillä, alle 10 cm pitkä selvästikin. Ajattelin, että ohhoh, toi ei varmaan paljoa tunnu. Ruvettiin hommiin ja huomasinkin, että eipä tunnu muuten kuin ulkopuolelta kun lantiot osuu yhteen. Seuraava kerta oli sitten jotenkin oudon erilainen, ja tajusin, ettei ekalla kerralla tää poika ollut sisällä käynytkään :D :D :D Poikakin vissiin tajus, kun kommentoi jotain "no nyt tuntuu paremmalta" :D :D :D: :D:DD: Kyllä nolotti.

[QUOTE="marski";27977979]No hyi saatana.

Tervemenoa hiv-klubiin.[/QUOTE]

:D Huomaa ettet ole lukenut uutisointeja kun tutkijat ovat tilastoineet minkä mittaisia peniksiä keskimäärin mistäkin löytyy. Mm. Japanissa oli suht pientä väkeä kun taas Kongosta löytyi ne suurimmat mitat ;) Kuka tässä nyt hiviä itselleen kaipaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;27978013:
:D Huomaa ettet ole lukenut uutisointeja kun tutkijat ovat tilastoineet minkä mittaisia peniksiä keskimäärin mistäkin löytyy. Mm. Japanissa oli suht pientä väkeä kun taas Kongosta löytyi ne suurimmat mitat ;) Kuka tässä nyt hiviä itselleen kaipaa...

Ja sinusta huokuu tuo sama stereotypioiden ja uutisten lukemattomuuden kombinaatio joka korreloi yleensä matalan älyn ja yksinkertaisen luonteen kanssa.

Afrikka on varsinainen space of aids mikäli et ole sattunut lukemaan uutisia.

[QUOTE="neiti";27978003]Kyllä taas tulee katkeria kommentteja, onko se nyt noin uskomatonta että jollain miehellä voi olla 18cm pitkä kikkeli. Ja mä en kyllä tajua miten kenenkään peukalo vaikuttais mittaustulokseen, varsinkaan vaan kahta senttiä? :D Eikö tässä pitänyt keskustella siitä että millainen kikkeli on liian pieni, ei siitä puhunko mä totta vai valehteleeko silmäni tai mittanauhani?[/QUOTE]

Lukijalla on myös vastuuta, kun lukee kommentteja.

Ensin ajattelin etten viitsi, mutta menkööt nyt.... :rolleyes:

Itse kuulun enemmänkin tuohon "ennemmin pienehkö kuin suuri"-ryhmään... Mittoja en osaa sanoa, mutta kerran olen törmännyt niin pieneen peliin että meinasi itku päästä mutta hih ja hei sitä yllätystä kun tyyppi pääsi vauhtiin! :D Kaikki asennot onnistui eikä yhtään tarvinnut varoa, koko ajan sai päästää täysillä, avot! Tätä pitikin sitten kokeilla useammankin kerran...
Nykyään miehellä on pituutta yli 20cm eikä spontaaniudesta ole tietoakaan, saatika siitä täysillä päästämisestä : /

Ja sinusta huokuu tuo sama stereotypioiden ja uutisten lukemattomuuden kombinaatio joka korreloi yleensä matalan älyn ja yksinkertaisen luonteen kanssa.

Afrikka on varsinainen space of aids mikäli et ole sattunut lukemaan uutisia.

Ja vieläkään ei puhuttu taudeista vaan peniksen koosta. Onko omasi tai kokemuksesi liian olemattomia kun ottaa noin koville ettei kaikille naisille kelpaa suomalaismiehen keskimitta, eli sen 13cm? Niin ja suomalaisistakin löytyy niitä suuremman varustuksen omistajia jos et sitä vielä älynnyt ;)

Yhteistyössä