The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tulipas muuten nukuttua hyvin viime yönä, en edes herännyt yskiin kertaakaan :)
Heräsin vasta kellon soittoon.
Silmistä sen sitten huomaakin :D Pitäis laittaa kurkut niihin :D

Kolmena edellisenä yönä olen herännyt ja valvonut sitten jonkun tunnin tai puolitoistakin kun yskinyt eikä ole heti uni tullut takaisin.

Kohta puoliin pitää töitä kohtikin lähteä. Tai no reilu puoli tuntia.
 
Huomenta.. Tai oonhan mä ollu jo 7 asti hereillä, mut piti lukea noi teidän jutut, ku kirjotatte ihan liikaa sinä aikana, kun toiset paiskii töitä niskalimassa.
Eilen oli onneks kuntoonlaittopäivä, niin pääs vähän helpommalla ja oli ihan kiva pitkästä aikaa heilua siellä telapesulassa :)

Tänään saaki sitte 8 tuntia pakkailla Olvin 12-packia. Mut sit alkaa viikonloppu, JEE :)

Mythago:lle oikeen ihanan mahtavaa synttäriä.. :kiss:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27977124:
Huomenta.. Tai oonhan mä ollu jo 7 asti hereillä, mut piti lukea noi teidän jutut, ku kirjotatte ihan liikaa sinä aikana, kun toiset paiskii töitä niskalimassa.
Eilen oli onneks kuntoonlaittopäivä, niin pääs vähän helpommalla ja oli ihan kiva pitkästä aikaa heilua siellä telapesulassa :)

Tänään saaki sitte 8 tuntia pakkailla Olvin 12-packia. Mut sit alkaa viikonloppu, JEE :)

Mythago:lle oikeen ihanan mahtavaa synttäriä.. :kiss:
Aivan :)
Välillä tulee enemmän sivuja ja välillä onneksi vähemmän mitä lukea :D

Mäkin olin 4 päivää saikulla, tänään töihin.
Siellä tuskin tulee mitään yllätyksiä eteen.
 
IhanaValo
Oon penkonu aamun miun sukka- ja alusvaatelaatikkoa..hemmetin tissit, mikä niitä kasvattaa kun melkein kaikki liivit on kutistuneet:( No, ostinhan mie uusia vasta parit mut ahistaa..oonks mie lihonut niin paljon et tissit on kasvaneet kans?
Löytyi useampi pari sukkia kans, vaikka silloin kun niitä yrittää etsiä niin ei meinaa löytyä millään..mut on ne siel, se on todistettu nyt! :D
 
Oon penkonu aamun miun sukka- ja alusvaatelaatikkoa..hemmetin tissit, mikä niitä kasvattaa kun melkein kaikki liivit on kutistuneet:( No, ostinhan mie uusia vasta parit mut ahistaa..oonks mie lihonut niin paljon et tissit on kasvaneet kans?
Löytyi useampi pari sukkia kans, vaikka silloin kun niitä yrittää etsiä niin ei meinaa löytyä millään..mut on ne siel, se on todistettu nyt! :D
Voitko jotenki telepaattisesti siirtää tuon sun tissien kasvun mulle? :rolleyes: Mulla ku nää patalaput ei kasva mihinkään suuntaan, paitsi alaspäin.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
voi jestas mikä määrä ruokaa...mut nyt harmittaa kun jätin sen jäniksen sinne kauppaan. Tekis mieli jänispaistia...
Takasin kauppaan sit vaan :) Nuo tuolla mein lähikaupassa alkaa varmaan ottaa valmiiksi jo esille batterypullon ja tupakka-askin, kun joka päivä samat ostokset ja melkein samaan aikaankin vielä :D Ne on nää iltavuorot....
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27977836:
Voitko jotenki telepaattisesti siirtää tuon sun tissien kasvun mulle? :rolleyes: Mulla ku nää patalaput ei kasva mihinkään suuntaan, paitsi alaspäin.. :D
Voi kun voisinkin, niin ihan mielellään lahjottaisin jollekin osan.
Ehkä miun tarttis saada laihdutusurakka käyntiin ja toivoa et ne kutistuis sillä. Jos vaan joskus onnsituisin..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27977842:
Takasin kauppaan sit vaan :) Nuo tuolla mein lähikaupassa alkaa varmaan ottaa valmiiksi jo esille batterypullon ja tupakka-askin, kun joka päivä samat ostokset ja melkein samaan aikaankin vielä :D Ne on nää iltavuorot....
Äh, en mä jaksa...toinen kerta sit. Ostin vasikkaa sen tilalla ja lohta ja haukea ja jokirapuja ostin kukon tilalle...
 
Oon penkonu aamun miun sukka- ja alusvaatelaatikkoa..hemmetin tissit, mikä niitä kasvattaa kun melkein kaikki liivit on kutistuneet:( No, ostinhan mie uusia vasta parit mut ahistaa..oonks mie lihonut niin paljon et tissit on kasvaneet kans?
Löytyi useampi pari sukkia kans, vaikka silloin kun niitä yrittää etsiä niin ei meinaa löytyä millään..mut on ne siel, se on todistettu nyt! :D
Sukat ja monet muutki vaatteet on elollisia olentoja, eivätkä kovin mukavia. Kun kiireessä haluis jonku tietyn päälle nii se piru luikertelee takariviin. Sit ku palattuaan menee kattoon et mihin se on hävinny, nii siinähän se eturivissä nököttää ihan ölövinä...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä