sinne huhutaan tulevan maksukanavia, normisisältö pysyy niinkuin ennenkintuleeko juutuubista maksullinen?! siis et ei vois enää katsoo videoita sieltä...niiku nyt voi...Mitä ihmettä:O
sinne huhutaan tulevan maksukanavia, normisisältö pysyy niinkuin ennenkintuleeko juutuubista maksullinen?! siis et ei vois enää katsoo videoita sieltä...niiku nyt voi...Mitä ihmettä:O
Kyllä mää aina välillä kroklaan/ronklaan jottain Senki ryökäleen roikale.kronklaaminen on Sangiksen lanseeraama termi muuntaen lainaamisesta ja ruoja on jokseenkin sama kuin ryökäle
Taisin myöhästyä mutta mää voisin tullamutta nyt on hyökättävä saunaan
just nyt on varmaan turha kysellä selänpesijöitä
Mää lupaan lähteä jos ei jää siltä puolelta turhaksi lupaukseksiKun teistä naisista koskaan ota selvää : /
Ärsyttää ku oli iltapäivästä semmonen olo että olis haluttanu tehdä jotain, mutta kroppa perkele niin väsyksissä yön jäljiltä ettei oo saanu kun sohvalla maattua koko päivän.Onpa sellanen olo, että jottain on tapahtunu |O ÄRSYttävän levoton olo.
mun ajatuksetÄrsyttää ku oli iltapäivästä semmonen olo että olis haluttanu tehdä jotain, mutta kroppa perkele niin väsyksissä yön jäljiltä ettei oo saanu kun sohvalla maattua koko päivän.
Nauttimani muna muuten täytti tehtävänsä, vaikka se ei ylös noussutkaan
Niin Rivieralle?Mää lupaan lähteä jos ei jää siltä puolelta turhaksi lupaukseksi
opcorn:Niin Rivieralle?
Öitä:kiss:Öitä, kaikki kronklaajat ja muut tuhmeliinit!
tänään jo tuntuu että nukahtaa istualtee, pyykit vielä laitan kuivumana jahka kone saa pestyäÖitä:kiss:
tarttis itekin pian mennä.
Mitä nauratopcorn:
Juu. Oonkin loman tarpeessaNiin Rivieralle?
sinähän sen tiiätMitä naurat
Melkein vois luvata että kesällä rivieralla kävästä hieman rentoutumassaJuu. Oonkin loman tarpeessa
Juu. Oonkin loman tarpeessa
*Shhh*Melkein vois luvata että kesällä rivieralla kävästä hieman rentoutumassa
Mä oon kans, mutta näillä mennään. Ajattelin kohta kömpiä sängyn puolelle. Vaikka ois tässä sohvallaki hyvä nukkua..
sori,taidan olla hiukka väsynyt
Sounds like a planMelkein vois luvata että kesällä rivieralla kävästä hieman rentoutumassa
Varo ettet tukehdu
*kohta loppuu happi*
Mitkä naisseuralaiset?Sounds like a plan
Btw, miksei sun naisseuralaiset lähde mukaan?
Jaa juu, ymmärrä kyllä. Me ketjulaiset ollaan kyllä parempaa seuraa kun muut.
ARIES!!! *soo soo*Mitkä naisseuralaiset?
Tiedätkös mikä se riviera on?