Miehen vastuu seksissä naisen nautinnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Kertokaa mulla MIKSI miehen pitäisi nähdä seksiä eteen jotenkin ylenpalttisesti vaivaa kun naisilla yleensä (ei toki aina) seksi on pillun antaminen miehelle. Ihan kuin pillun antaminen miehelle olisi jotenkin ällöttävää ja velvollisuuden tunnetta aiheuttavaa. Siinähän on oikeastaan kyse että mies ja nainen harrastavat yhdyntää jossa mies tekee enemmän työtä (yleensä). Eli nainen saa miehen panemaan itseään. Jos mies on sen verran vapautunut, että saa orgasmin niin miksi ihmeessä tilanne pitäisi kääntyä sellaiseksi, että jos mies ei tee vielä lisää töitä niin alkaa pihtaaminen "koska nainen ei saanut mitään"?

Jos ei nainen saa orgasmia, niin sehän ois sitten niin kuin mies vain tyydyttää itsensä ja käyttää siihen naista? Jos on niin torvi mies, että nainen jää aina ilman, niin en ihmettele jos haluttomuus iskee..

Entä jos menee niin että nainen on päällä eli näin tavallaan tekee sen isomman "työn" ja sitten mies tulee ja jättää naisen tyydyttämättä, siis ilman orgasmia. Joskus kyllä vituttaa kun seksi miehen kanssa loppuu aina siihen kun mies on saanut, ja mies olettaa että ei naisen tarviikaan saada..

Ei mun mielestä pidäkään, jos toinen osapuolikaan ei tee mitään toisen nautinnon eteen. Eihän seksin pidä mitenkään yksipuolista olla, tai varsinkaan mitään "ällöttävää", mitä tehdään velvollisuudesta.

No eipä sen väliä, katokku maailma on pullollaan miehiä, joille naisenkin nautinto on tärkeää ja osaa sitä myös tuottaa...terveisin vastaavan ukon ulos heittänyt.

Mitä jos tilanne on toisinpäin.

Te naisena ratsastatte miehen päälle ihanasti keinuen ja supistellen miehen kullia. Saatte itse orkut siitä kyrvästä ja fiilis seksiin tietty vähän voi alkaa lopahtamaan. Mies ei ole vaan saanut, sitten te alkaisitte antamaan pitkiä suuhoitoja käsihoitoja jne, jotka voi kestää ja kestää. Leuat puutuu. Tätäkö iloiten tekisitte esimerkiksi 30 vuotta? Käviskö koskaan mielessä että olis kiva jos mieskin laukeaisi kun te yhdytte ratsastaen?

Yhteistyössä