kahvikirahvi
Supernördejä oikeinootte te aika hakkereita
Supernördejä oikeinootte te aika hakkereita
ala sieki tota ketjun fb-ryhmää?Supernördejä oikein
Panin jo sinneala sieki tota ketjun fb-ryhmää?
niimpä tietenkinPanin jo sitä
KAto kyllä me ollaan kerkiäväisiä.niimpä tietenkin
Hellou! Mikäs meininki?Hello Hello Hello kitty !
helöyHello Hello Hello kitty !
Mitäs tässä,ei ihmeitä. Olo on aika ällö...söin muutaman ällönamin ja nyt olo on ihan kauhee.paha olo.Hellou! Mikäs meininki?
Ai niin ,ne kittyraivarit...een mä aatellu sellasii,ellei tuu aihetta:vampire:helöy
ethän valmistele hellokittyraivaria?
no yritämmä järjestää :heart:Ai niin ,ne kittyraivarit...een mä aatellu sellasii,ellei tuu aihetta:vampire:
:hug: auttaiskohan sinkkiämpärillinen kahveeta?Äääh..onkohan joku tauti tulossa..ihan veto poissa ja paleltaa..
Joo, vanhemmillakin oli kissa joka eli 13-14-vuotiaaksi, kunnes tuli joku sisäelinongelma jonka takia piti lopettaa. Toivon että olis vaan jokin härö..seurankipeyttä vielä lisää tai jotain.No jaa, ei tuo ole kyllä kissalle vielä kovin iso ikä. Meillä oli 10 vuotta vanhempi kisu. Mutta ikää myöten ne tulevat seurankipeämmiksi ja alkavat jutella enemmän.
mulla pirteä olo kun kävin ulkona huhkimassa lumien kanssaMitäs tässä,ei ihmeitä. Olo on aika ällö...söin muutaman ällönamin ja nyt olo on ihan kauhee.paha olo.
Enskuussa ei sitten nameja syyä...
ei ole ylimääräistäolisko teillä kellään ylimääräisenä nurkissa Afrikantähti ja/tai Muuttuva labyrintti peliä?
Saisitko kittykattiraivarit jos joku kutsuisi sinut lomailemaan aurinkorannoille ja veisikin vain Rivieralle?Ai niin ,ne kittyraivarit...een mä aatellu sellasii,ellei tuu aihetta:vampire:
Pollyt on kyl hyviä,ne sinisessä pussissa olevat.ne punases pussis olevat niin niistä en tykkää. En muutenkaa kauheesti karkkeja syö ja nyt kun söi muutaman ällön ja tuli paha olo niin eipä tee kyllä mielikään enää.mulla pirteä olo kun kävin ulkona huhkimassa lumien kanssa
sitten söin muutaman pollyn
Meil on toi Muuttuva labyrintti mut pelataan sitä ite. Kerroinpahan vaikka sitä ei kysytty.. Meinasitko ostaa noi?olisko teillä kellään ylimääräisenä nurkissa Afrikantähti ja/tai Muuttuva labyrintti peliä?
joo, eipä tainnu kissa tulla enää sinä päivänä pois kämppiksen huoneesta
Nuo olis sellaisia ikivihreitä klassikoita joita mukava pelata yhdessä lasten kanssaMeil on toi Muuttuva labyrintti mut pelataan sitä ite. Kerroinpahan vaikka sitä ei kysytty.. Meinasitko ostaa noi?
En sais,mulle passais Riviera vallan mainiosti.Ruokaa juomaa ja hyvää seuraa niillä pärjää paikassa kuin paikassa.Saisitko kittykattiraivarit jos joku kutsuisi sinut lomailemaan aurinkorannoille ja veisikin vain Rivieralle?