The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Mikähän kissaa vaivaa? Onko tää nyt lopun alkua vai mitä hittoo..
Mouruaa hirmu kovalla äänellä useamman kerran päivässä, jos myö ollaan olkkarissa niin kissa menee esim.keittiön tai lastenhuoneen ovelle ja alkaa "huutamaan"..leikkuutettu kissa on, ollu meillä monta vuotta jo. Aina ollut pienikokoinen ja suht huonoruokainen mut tuntuu olevan normaalitila tuolle kissalle.
Jos on samassa huoneessa niin on ihan tavallisesti. Sylivauva tuo kissa on kyl ollut aina ja tulee viereen nukkumaankin alkuyöks..
 
kahvikirahvi
Mikähän kissaa vaivaa? Onko tää nyt lopun alkua vai mitä hittoo..
Mouruaa hirmu kovalla äänellä useamman kerran päivässä, jos myö ollaan olkkarissa niin kissa menee esim.keittiön tai lastenhuoneen ovelle ja alkaa "huutamaan"..leikkuutettu kissa on, ollu meillä monta vuotta jo. Aina ollut pienikokoinen ja suht huonoruokainen mut tuntuu olevan normaalitila tuolle kissalle.
Jos on samassa huoneessa niin on ihan tavallisesti. Sylivauva tuo kissa on kyl ollut aina ja tulee viereen nukkumaankin alkuyöks..
Jospa se näkee ja kuulee jotain mitä sää et :O
 
Mikähän kissaa vaivaa? Onko tää nyt lopun alkua vai mitä hittoo..
Mouruaa hirmu kovalla äänellä useamman kerran päivässä, jos myö ollaan olkkarissa niin kissa menee esim.keittiön tai lastenhuoneen ovelle ja alkaa "huutamaan"..leikkuutettu kissa on, ollu meillä monta vuotta jo. Aina ollut pienikokoinen ja suht huonoruokainen mut tuntuu olevan normaalitila tuolle kissalle.
Jos on samassa huoneessa niin on ihan tavallisesti. Sylivauva tuo kissa on kyl ollut aina ja tulee viereen nukkumaankin alkuyöks..
tulee noista kissoista mieleen kun nyksän kämppiksellä oli kissa sillon kun oltiin melko uusia...

no mulla oli siellä peiton alla vissiin liian mukavaa kun alkoi lyömään ipparalle ja kissanryökäle huomas jostakin että peiton alta kuuluu epäilyttävää nytkähtelyä

no ei muutaku kissa iskee peiton läpi kynnet sukurauhasiin, ristus että säikähin
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
tulee noista kissoista mieleen kun nyksän kämppiksellä oli kissa sillon kun oltiin melko uusia...

no mulla oli siellä peiton alla vissiin liian mukavaa kun alkoi lyömään ipparalle ja kissanryökäle huomas jostakin että peiton alta kuuluu epäilyttävää nytkähtelyä

no ei muutaku kissa iskee peiton läpi kynnet sukurauhasiin, ristus että säikähin
:LOL: :hug:


sä säikähdit ja varmaan joku muukin :D
 
IhanaValo
tulee noista kissoista mieleen kun nyksän kämppiksellä oli kissa sillon kun oltiin melko uusia...

no mulla oli siellä peiton alla vissiin liian mukavaa kun alkoi lyömään ipparalle ja kissanryökäle huomas jostakin että peiton alta kuuluu epäilyttävää nytkähtelyä

no ei muutaku kissa iskee peiton läpi kynnet sukurauhasiin, ristus että säikähin
Kissat on kyl "hauskoja" tempauksineen..:hug:
 
Sangria
Vahtikissa..:D
Ärsyttää vaan ihan suunnattomasti ku illalla oon just nukahtamaisillaan ja alkaa kuulumaan kova mauu mauu..ja kun oon vielä hidas nukahtamaan niin menee aikaa ennen ku pääsee taas siihen tilaan.
mun vanhempien kissa just tossa muutama kuukausi sitten aloitti tuota tekemään, maukui niin ettei he pystyneet ees nukkumaan. Kuoli edellis päivä kisu mutta oli sillä ikääkin 16 jo. Sun kisul voi olla vaan jotain ohi menevää huomion hakuisuutta :Dtoivottavasti. Lisäksi tuolla kissalla oli muitakin ongelmia ollut jo.
 
IhanaValo
mun vanhempien kissa just tossa muutama kuukausi sitten aloitti tuota tekemään, maukui niin ettei he pystyneet ees nukkumaan. Kuoli edellis päivä kisu mutta oli sillä ikääkin 16 jo. Sun kisul voi olla vaan jotain ohi menevää huomion hakuisuutta :Dtoivottavasti. Lisäksi tuolla kissalla oli muitakin ongelmia ollut jo.
Joo no mie pelkään että onko sillä jokin hätä sit vai mikä, mut outo jos on kipuja tms. niin ei koko aikaa käyttäydy niin..tälläkin hetkellä nukkuu ihan rauhallisesti.
Ikää mahtaa olla n.8v.
 
Meidän kissalle tuli aikoinaan joku munuaisvika ja aloitti sitten sen huutelun. Ei kyllä montaa hetkeä sitä katsottu, kun lopetti syömisen, kuseskeli mihin sattui ja alkoi muutenkin käyttäytymään oudosti. Piti sitten viedä viimeiselle piikille.

Mutta jospa teidän kissalla on vaan kevättä rinnassa jo nyt?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä