Sinä -70 luvulla syntynyt, mitä vuosimallia olet ja mitä vuosimallia olevat lapset sinulla on? :)

• Viestiketjun aloittaja "Jenni."
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Jenni.";27961627]Joskus huomasin, että täällä oli tehty -60 lukulaisista tälläinen gallup kysely joten tehdäämpä nyt sitten meistä -70 lukulaisista!

Minä syntynyt 1972 ja lapset 1995, 2002.[/QUOTE]

en se joka ois päässy baareihin...miten muuten nuoret jotka syntynyt 1990 kutsutte 2000...

-73
Se, että täällä nuorina äidiksi tulleiden runsaassa joukossa on meitäkin, jotka syystä tai toisesta eivät ole saaneet lasta silloin kuin se biologian kannalta olisi ollut suotavinta. Itse "odotin" esikoista 12 vuotta.

"hippå"
Se, että täällä nuorina äidiksi tulleiden runsaassa joukossa on meitäkin, jotka syystä tai toisesta eivät ole saaneet lasta silloin kuin se biologian kannalta olisi ollut suotavinta. Itse "odotin" esikoista 12 vuotta.
Ok. Itse olen saanut esikoiseni 21 vuotiaana, ja nyt kohta 30 vuotiaana ilahdun näitä lukiessani siitä, että myös yli 30-vuotiaat ovat saaneet paljon lapsia. Ikäkriisi ja vauvakuume siis miunulla yhtäaikaa. Antaa siis minulle vielä tunteen, että ei ole vielä kiire sillä kuopuksella ;)

Yhteistyössä