no voi yhden kerran, kaikkea ne keksiiJuu, ja nyt na keksi et minä hän muistutan mummeliisaa..niin ikävä heillä on että tarvii tehdä joku kopio mummeliisasta
Tää on palstano voi yhden kerran, kaikkea ne keksii
empä olis uskonut
....Juu, ja nyt na keksi et minä hän muistutan mummeliisaa..niin ikävä heillä on että tarvii tehdä joku kopio mummeliisasta
En mä uus ole mutta olin pitkään tuossa aika hiljaa ja oli pitkiä taukoja. Nyt on hyvä taas kun milana ja mummeliisaa ei ole, moni muukin on poissa.......
Mikähän uus silmätikku susta on tullu nyt :O
En mä uus ole mutta olin pitkään tuossa aika hiljaa ja oli pitkiä taukoja. Nyt on hyvä taas kun milana ja mummeliisaa ei ole, moni muukin on poissa...
Niin. Mun sukulaisetkin on hävinnyt :O Mua alko nyt häiritteen onkohan se pikku-kirahvi mulle sukuatäällä on joukko ihme korppikotkia joilla aina pitää olla joku jota haukutaan
ei tartte ihmetellä että mistä niitä koulukiusaajia sikiää
Totta. Mun tarttee muuttaa mun nikki mummibootyksitäällä on joukko ihme korppikotkia joilla aina pitää olla joku jota haukutaan
ei tartte ihmetellä että mistä niitä koulukiusaajia sikiää
venttaa nyt siiheksi että susta tulee noin aluksia edes yksinkertainen mummiTotta. Mun tarttee muuttaa mun nikki mummibootyksi
Mähän olen jo yksinkertainen....:snotty:venttaa nyt siiheksi että susta tulee noin aluksia edes yksinkertainen mummi
Mihin ne katos?Niin. Mun sukulaisetkin on hävinnyt :O Mua alko nyt häiritteen onkohan se pikku-kirahvi mulle sukua
:hug:Voi vitjanasaatavana. Salama kirkkaalta taivaalta: migi.
Sämpylätaikina odottas. Mini-ihminen vetelee pitkin seiniä ja argh.
ei kai me nyt täälläkin aleta puimaan noita isommalla puolella saatuja bannejaSaiko mummeliisa bannia vai lähtikö täältä omasta halusta?
Tietoa kuinka pitkän bannin milanna sai?
niinhän me kaikki mutta olekko mummi?Mähän olen jo yksinkertainen....:snotty:
Tuosta mummeliisan jutusta en tiedä mitään mutta eikös milana saanut vuoden pannin? Tai niin mä kuulinSaiko mummeliisa bannia vai lähtikö täältä omasta halusta?
Tietoa kuinka pitkän bannin milanna sai?
Mummi en ole, vanha muuten vaanniinhän me kaikki mutta olekko mummi?
No ei tod.ei kai me nyt täälläkin aleta puimaan noita isommalla puolella saatuja banneja
Varmaan kyllästyi ja lähti hornantuuttiinMihin ne katos?
Ok.Tuosta mummeliisan jutusta en tiedä mitään mutta eikös milana saanut vuoden pannin? Tai niin mä kuulin
käviköhän siinä niin että mummeli ensin poistui juhlallisesti ja sai bannin parin päivän päästäNo ei tod.
Halusin vaan tietää
Miten voi saada bannia sen jälkeen kun on itse poistunut? No ihan sama, ei liikuta minua.käviköhän siinä niin että mummeli ensin poistui juhlallisesti ja sai bannin parin päivän päästä
poistumisen syy oli halu keskittyä blogiinsa