Ihana tuo arvauskeskus

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
[QUOTE="vieras";27960798]En usko, että valehtelevat. Sinun tapasi esittää asia saattaa kyllä olla hyvinkin epäselvä.

Miten he voivat tietää, että haluat jonkin tiedon, jos et pyydä sitä?[/QUOTE]

miehellä oli aika klo 13. paikalla hän oli jo 10 vaille. kello oli 20 yli kun mies kysyi että eikö häntä oteta ollenkaan sisään niin hoitaja väitit että oli klo 13 pyytänyt sisään. mies istui niin lähelläettä olsi kyllä kuullut. sitä tää hoitaja van sanoi että kävi hakemassa alkerrastakin, mutta miten o voinut käydä kun ei kävellyt miehen ohi. Eli ei käynyt ollenkaan. josolisi käynyt sielä alakerrass aolisi jouunut kävelemää siitä hänen ohitseen.sama hoitaja ei kertonut mitään verikokeiden tuloksista vaika mies yritti kysellä. no sit sesanoi että sokeriarvot on vähän kohollaan,ei muuta. Hoitaja vaanpyöritteli silmiään kun mie sanoi että käsi ei ole vieläkän terve, sillä ei voi vieläkä purista normaalisti. käski sit alakertan tilaamaan aikaa toisele hoitajalle ja kun sit tuli takaiisn nii mies sanoi että haluan labratulokset, ei olis antantu niitä pyytämättä. itse tutkii ja tulkitsee tuloksiakun i mitän vastausta saanutmihinkään. ja sanoi etä haluaa vaihtaa takaiian toisen tiimiin ( meillä o täällä jaettu lääkärit toiseen tiimiin asuinpaikan mukaan, että aluaa samalle lääkärille joka o häntä hoitnut aiemminkin) Mies oli myös maininnut siitä että hänell on kolmisen vuotta vaivannut yskä ja hoitaja vaan sanoi etä jaa... ei välittänyt asiasta , mutta sanoi että en ota sit niitä sun paperita ( mukaan oi kaikki paperit muista sairaalaoista) vie ne siihen toiseen tiimiin ja tilaa aika sieltä sille lääkärille.
hoitja melkein suuttui.
no nyt pääse sit samaan tiimii missä on käynyt aiemminkin ja samalle lääkärille, nin ei trvii joka HELVETIN kerta sanoa sanoja asioita kun lääkärit muuttuu, ne tiedot lukee siinä konella mut silti ne pitää sanoa .
 
Rollolainen
[QUOTE="vieras";27960798]En usko, että valehtelevat. Sinun tapasi esittää asia saattaa kyllä olla hyvinkin epäselvä.

Miten he voivat tietää, että haluat jonkin tiedon, jos et pyydä sitä?[/QUOTE]

Labratulokset pitäisi saada pyytämättä ja selittää myös mitä ne tarkoittavat.
 
Rollolainen
[QUOTE="vieras";27960868]Mistä he voivat tietää, että haluat tietää juuri labratulokset? Monia katsos kun ei moiset välttämättä kiinnosta.

Itsekin voi jotain tehdä. Näin ainakin täällä PK-seudulla. Täällä ei odoteta kädet ristissä, että muut vaan palvelee.[/QUOTE]
kun hän nimenoman meni niiden labratulosten takia sinne siloin pitää kertoa js joku arvo on kohollaan ja mitä se sattaa emsrkitä ja mten sen voisi välttää . labratulosten tulkinnan takia meni SYDÄNHOITALLE, joka ei osanut vastata mihinkään.
 
Rollolainen
kiirettä ei näyttänytolrvan sinä timissä, mutta alakerrassa, sielä missä aiemmin on asioitu oli porukkaa....
onneksi on mahdollisuus valita. ens kerralla mä kyllä halaun tuohon smaan vanhaan tiimiin tuo mua hoitanut lääkäri piti mua luulosairana. Tää tuttu lääkäri on hoitnaut näissä asioissa ennekin joten hän varmasti tietää paremmin. on vaa hyv lääkäri, monenmunkin kuullut niin sanovan.
 
Rollolainen
miten ihminen voi tehdä elämästään noin vaikeaa joka asiassa!?!??!?!!?
ei hoitajalla ole oikutta valehdella, jso ies ei olis kysynyt etä eikö häntä oteta sisään, olis tullut laksu KÄYTTÄMÄTÖMÄSTÄ ajasta vaika onollut paikalla ajoissa. meille o tullut joskus lasku joak piti maksa vaikka kumpikaan meistä ei olut aika tilannut ja aika oli miehelletialttu. sanoinkin että nauhoittaka joka puhelu, että pystyy todistamaan .
 
"vieras"
Voi myös katsoa itse netissä omat labratulokset, jos on tehnyt sopimuksen. Silloin ei tarvitse vääntäytyä arvauskeskukseen kinaamaan hoitajien kanssa. Ja valittaa saamastaan palvelusta.
 
Rollolainen
miksi te ette soita niitä tuloksia? täällä ainakin ne kerrotana puhelimessa
ne tulokset meillä nyt on kun mies pyytämäällä pyysi ja se aika hoitajalle oli nimenomaan niitä labratuloksia varten. josita ei sit sanonut kuin ylimakaan etä hyvät on, mutta sokerit van vähän koholaa. enempää ei ois tästäkää sanonut jso mies ei olei kysynyt. itte ollan netistä katsottu mitä tarkoittaa mikäkin labra ja mihin asioihin ne mahdolliseti vaikuttaa.
 
Rollolainen
[QUOTE="vieras";27960921]Voi myös katsoa itse netissä omat labratulokset, jos on tehnyt sopimuksen. Silloin ei tarvitse vääntäytyä arvauskeskukseen kinaamaan hoitajien kanssa. Ja valittaa saamastaan palvelusta.[/QUOTE]

tämä oli SYDÄNHOITJAN aika joka käsketin tilaamna heti kun oli oulun reissun tehnyt. JA tilasi mutta hoitja siirsi aikaa....
 
Näin on!
"miehellä oli aika klo 13. paikalla hän oli jo 10 vaille. kello oli 20 yli kun mies kysyi että eikö häntä oteta ollenkaan sisään niin hoitaja väitit että oli klo 13 pyytänyt sisään. mies istui niin lähelläettä olsi kyllä kuullut." Miehellä oli kello väärässä!
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja Näin on!;27961005:
"miehellä oli aika klo 13. paikalla hän oli jo 10 vaille. kello oli 20 yli kun mies kysyi että eikö häntä oteta ollenkaan sisään niin hoitaja väitit että oli klo 13 pyytänyt sisään. mies istui niin lähelläettä olsi kyllä kuullut." Miehellä oli kello väärässä!
terveyskeskuksen kello on sit väärässä, sen mukaanhan ne potilaatkin otetaan. TERVEYSKESKUKSEN kello oli 10 vaille.
 
mä70
Eikö ap todellakaan lue tekstiään,ennenkun lähettää sen eteenpäin???Järkyttävää sotkua koko kirjotus,eihän tohon kukaan viitti paneutua kunnolla lukeaksees..Kyllähän virheitä tulee jokaiselle,mutta sun kirjotus on ihan alkeellista!!!
 

Yhteistyössä