Onko miehesi puhelin aina äänettömällä? Näin tunnistat pettäjän

• Viestiketjun aloittaja "hEIDI-"
  • Ensimmäinen viesti
vierax
On. Ja niin on mullakin. Esim. siksi että Facebookissa ja joistain sovellustapahtumista tulee hälytys, enkä jaksa kun kokoajan piippaa. Myöskin julkisissa liikkuessa kun kuuntelee musiikkia, on helvetin noloa jos puhelin vaan soi ja sen kuulee about koko muu metro paitsi itse. Mulla on puhelimessa äänet ainoastaan työpäivän ajan, enkä ole pettäjä.

kopio-pirjo
Eli tässä
" 1 Kumppanin arvomaailma muuttuu.
2 Kumppani alkaa hoitaa ulkonäköään entistä enemmän.
3 Kotona ollessaan hän roikkuu koko ajan puhelimessa ja tietokoneella.
4 Kumppani ärtyy helpommin ja käytös on aggressiivista. Myös hänen puhetapansa voi muuttua loukkaavaksi.
5 Kodin tunnelma tuntuu aikaisempaa ahdistavammalta.
6 Kumppani vetäytyy kotona omiin oloihinsa ja suhtautuu lapsiin epäystävällisesti.
7 Hän sanoo tarvitsevansa omaa aikaa ja katoaa pitkille työmatkoille ja viikonloppureissuille."

"vieras"
Ääh... eivät välttämättä tarkoita mitään, ja noi sopii aika hyvin sekä minuun että mieheeni, kun työstressi painaa päälle. MUTTA myös ex käyttäyty noin, kun alkoi kulkea vieraissa.

asasf
Hmm, en petä, mutta mulla on usein puhelin äänettömällä. Koska pelaan yhtä peliä, ja kun haluan siitä äänet pois, hiljennän koko roskan ja unohdan niin. Eli sillä pelillä selittyy myös puhelimen näpräily jatkuvasti :DD

Muut ei täsmää listassa, ulkonäköön olen aina kiinnittänyt huomiota sekä olen aina käynyt pitkillä viikonloppureissuilla kavereiden luona.

On se nykyään aika usein äänettömällä, kun pari krt 'vähän' hermostuin puhelimen soidessa MUN päikkäriaikaan. Ja kerran aamukuudelta, se oli vieläpä joku Minna... :eek:

Pakkaan miehen kamat jätesäkkiin aamulla. Nyt en jaksa.

Yhteistyössä