The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
no jos mies sanoo että saat nukkua ihan rauhassa vaikka ihan eri huoneessa tai vieressä jos haluat niin toivooko mies kuitenkin sitä touhuamista jos siihen viekkuun menisikin? tai jos sanoo että mennään ihan niikuin haluat?

pitäisi kyllä olla mies-seksi-mies- sanakirja olemassa:D
Kai tuokin johtuu miehestä?
Ei kai voi kaikkien kohdalla puhua samalla tavalla.
Kaikki miehet ja naiset ajattelee eri tavalla, ei voi yleistää.
 
Aries 78
No enpä kuvitellut koskaan joutuvani enää tälläisiä pohtimaan ja miettimään.
Toista se oli joskus exän kun tapasin,se oli eka ilta kun lähettiin samaan paikkaan ja vain nukuttiin yhessä ja sit exä pyys aamulla numeroa ja soitti parin päivän päästä ja oikeestaa heti ruvettii yhessä olemaan ,ei tarvinnut miettiä mitään kun asiat oli heti selvillä. koitappa tän ikäsenä enää päästä kärryille enää mistään kun tuntuu että suhteet pyörii pelkän seksin ympärillä. Moniko mies sanoo et haluaa suhteen mutta kun sellanen olisi mahdollisuus saada niin sitten onkin toinen ääni kellossa.Toki ketään ei voi pakottaa pitämään kenestäkään mutta se on sitten eri asia taas.
Kyllähän sen näkee ensitapaamisella ja kun viettää yhdessä aikaa että mikä on miehen taikka naisen suunnitelmissa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Aries 78
Kai tuokin johtuu miehestä?
Ei kai voi kaikkien kohdalla puhua samalla tavalla.
Kaikki miehet ja naiset ajattelee eri tavalla, ei voi yleistää.
Toisaalta helposti pystyn nukkumaan naisen kanssa saman peitonalla ilman että mitään tapahtuisi, mutta jos yöllä kömpii viereen sellainen nainen jonka kanssa alkanut tapailemaan niin voisi herätä pieni uteliaisuus :)
 
Ihmiset on vaikeita..varsinkin miespuoliset..vaikka ei ne naisetkaan aina niin helppoja oo ymmärtää :D

Miulla taas kiehuu vaihteeks tuon miehen takia..se helevetin tankkipeli. Siitä loppui joku maksullinen peliaika niin tää mietti että ottaisko sitä lisää kun ei muutakaan tekemistä kuulemma ole ikinä niin hän joutaa pelaamaan..niin vissiin, ja kun lapsi jotain pyytää (usein jompikumpi näist on jotain vailla) niin meneekö mies auttamaan..? No ei, kun on peli kesken..eli kuka saa pompata aina..? No mie..eikä väliä onko miulla mitä kesken kun ei mies vaan voi tuosta nousta kun on peli saatana kesken...:headwall::headwall:
:hug:
 
miksiköhän mäkin osallistun tähän suhdespekulointiin vaikka mulla ei ole oikeestaan hajuakaan niiden muodostamisesta

ylläpidosta niinkin mutta siitähän ei nyt ole kyse
sulla on ikää ja näkemystä ja kokemusta jaettavaksi ja tässä ei tarvitse olla sinkku jotta voisi antaa näkökulmaa asioihin. tokikaan sun ei tarvitse osallistua mutta ite ainakin tykkään kun eri näkökulmia asioihin. Voit kertoa asioista kahelta eri puolen.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kyllähän parisuhteessa saatan olla se katiivisempi osapuoli mutten kuitenkana aina ole jalkaavasten nylkyttämässä :) Mutta tuo kun tapailemaan alkaa niin en ole kylä se joka ehdottelee, annan asioiden mennä omalla painollaan.

Mutta tiedät kyllä että parisuhteessa on muutenkin kaikki asetelmat erillai mitä tapailun alkuvaiheessa kun tutustutaan toisiin.
Just näin :)
 
IhanaValo
miksiköhän mäkin osallistun tähän suhdespekulointiin vaikka mulla ei ole oikeestaan hajuakaan niiden muodostamisesta

ylläpidosta niinkin mutta siitähän ei nyt ole kyse
Mie olen kans ihan pihalla tästä.
Meijän suhteen alussa mie olin kans vähän pihalla, ei miulla ollu aavistustakaan että mies oli miusta ees kiinnostunut. Kun se ei sanonu suoraan mitään sellasta ennen ku kysy et aletaanko seurustelemaan. Siksi se kai olikin niin iso ylläri miulle, meinasin oikeesti pudota penkiltä.:ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Jos viereisestä huoneesta tulee mukavan näköinen nainen miehen peiton alle, niin en usko että mies kauheasti vastaan laittaisi :) Toki jos on varattu niin ite en silloin sitä asiaa hyväksyisi vaikka miten tekisi mieli touhuta.. Jos ei olisi mitään intressejä toista kohtaan niin tuskin olisitte samaan asuntoon kahdestaan päätyneet viereisiin huoneisiin nukkumaan :)
Eihän tuolloin edes lähdetä kenenkään kanssa mihinkään saman katon alle.
Ainakaan mä en.
 
sulla on ikää ja näkemystä ja kokemusta jaettavaksi ja tässä ei tarvitse olla sinkku jotta voisi antaa näkökulmaa asioihin. tokikaan sun ei tarvitse osallistua mutta ite ainakin tykkään kun eri näkökulmia asioihin. Voit kertoa asioista kahelta eri puolen.
eikun mä pohdin ääneen sitä kun mulla ei just tästä alkuvaiheesta ole mitään käsitystä
 
toi on hyvä juttu mutta mistä sen tietää onko mies oikeesti tota mieltä vai pelaako vaan?

kauanko sitten jaksaisit odottaa etä nainen olisi valmis? päiviä, viikkoja,kuukausia vai jopa vuosia? oletetetaan että kumpikin olisi kiinnostuneita ihan oikeesti muustakin kuin seksistä.
Kaikkea ei vaan yksinkertaisesti voi tietää : /
Ne pitää valitettavasti kokea.
 
No enpä kuvitellut koskaan joutuvani enää tälläisiä pohtimaan ja miettimään.
Toista se oli joskus exän kun tapasin,se oli eka ilta kun lähettiin samaan paikkaan ja vain nukuttiin yhessä ja sit exä pyys aamulla numeroa ja soitti parin päivän päästä ja oikeestaa heti ruvettii yhessä olemaan ,ei tarvinnut miettiä mitään kun asiat oli heti selvillä. koitappa tän ikäsenä enää päästä kärryille enää mistään kun tuntuu että suhteet pyörii pelkän seksin ympärillä. Moniko mies sanoo et haluaa suhteen mutta kun sellanen olisi mahdollisuus saada niin sitten onkin toinen ääni kellossa.Toki ketään ei voi pakottaa pitämään kenestäkään mutta se on sitten eri asia taas.
Tuollaisia ihmisiä on varmasti vielä tänäkin päivänä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä