The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mistä se ensitapaaminen sitten lasketaan? siitä ku ekaa kertaa näkee vai siitä kun on ekat oikeesti sovitut treffit tai tapaaminen?
Mun mielestä siitä kun ensi kerran tapaa.
Enkä välttämättä ekoilla sovituillakaan treffeillä tapaamisen jälkeen sänkyyn menisi.
Ainakaan välttämättä touhuamismielessä. Vaikea sanoa kun ei ole pahemmin kokemuksia tuosta pitkään aikaan :D
 
Viimeksi muokattu:
Mun mielestä siitä kun ensi kerran tapaa.
Näin mäkin ajattelisin ...

entäs jos sillä eka tapamisella olisi jo ollut seksiä,olettaen ettei enää tapaisi toista mutta homma kääntyisikin niin että se toinen tapaaminen tulisikin niin mistä sen voi tietää onko tapaaminen sovittu miehen puolelta vain seksin takia vai siksi että haluaa nähdä oikeasti. Tai entä jos nainen ei pystyisi pitämään näppejään kurissa mutta ei haluisi antaa miehelle sitä iloa että luulee kyseenn olevan vain seksistä.
 
Jos mies EI millään tavalla ehdota naiselle seksiä ensitapaamisella, mutta nainen ehdottaa ja homma menee touhuamiseksi. Niin laskelmoiko nainen silloin että mies halusikin seksiä ensitapaamisella??
Minä ajattelisin vaan että no eipä tuokaan lortto läpäissy mun siveystestiä, nusasisin sitä pikaseen ja mennessä pyyhkisin pimpan ikkunaverhoon :xmas:
 
Aries 78
Näin mäkin ajattelisin ...

entäs jos sillä eka tapamisella olisi jo ollut seksiä,olettaen ettei enää tapaisi toista mutta homma kääntyisikin niin että se toinen tapaaminen tulisikin niin mistä sen voi tietää onko tapaaminen sovittu miehen puolelta vain seksin takia vai siksi että haluaa nähdä oikeasti. Tai entä jos nainen ei pystyisi pitämään näppejään kurissa mutta ei haluisi antaa miehelle sitä iloa että luulee kyseenn olevan vain seksistä.
Nuo on mielenkiintoisia asioita miehenäkin miettiä, jos menee seksin puoelle heti ensitapaamisella niin kyllä sitä itekkin ajattelee että halusiko nainen jotain muutakin kuin vain seksiä ja kyllä se jää hieman takaraivoon kummittelemaan varsinkin jos kyseessä aivan tuore tuttavuus..
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Nuo on mielenkiintoisia asioita miehenäkin miettiä, jos menee seksin puoelle heti ensitapaamisella niin kyllä sitä itekkin ajattelee että halusiko nainen jotain muutakin kuin vain seksiä ja kyllä se jää hieman takaraivoon kummittelemaan varsinkin jos kyseessä aivan tuore tuttavuus..
Mutta ehkä nuo selviää siinä tapaamisenkin yhteydessä?
Tai ei välttämättä. Voihan sitä esittää kiinnostunutta ja sitten ei kuulukaan enää mitään... : /

Tuli muuten mieleen kun eilen oli puhetta siitä voisiko muuttaa toiselle paikkakunnalle kauemmaksi omasta missä asuu, niin voisitko sä koskaan muuttaa etelämmäksi?

Tai ruutis?
 
Aries 78
Mutta ehkä nuo selviää siinä tapaamisenkin yhteydessä?
Tai ei välttämättä. Voihan sitä esittää kiinnostunutta ja sitten ei kuulukaan enää mitään... : /

Tuli muuten mieleen kun eilen oli puhetta siitä voisiko muuttaa toiselle paikkakunnalle kauemmaksi omasta missä asuu, niin voisitko sä koskaan muuttaa etelämmäksi?

Tai ruutis?
Mie olen kouluja käynyt etelässä, eskarin kävin ruotsinkielisenä ja ala-asteen aloitin ruotsinkielisenä että senverran etelässä tullut asusteltuakin :) En mie mahdottomana pidä etelään muuttoa, mutta mieli toisaalta haluaa pohjoiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kukapa sitä seksiä rupeaa kenenkään kanssa harrastamaan jos ei itse halua :) Toki on se eräs poikkeus, mutta sitä tuskin voi seksiksi edes sanoa..
Niin niin ei alakaan mutta kun mietit sitä jos mies ei ehdota naiselle seksiä ensitapaamisella, mutta nainen ehdottaa ja touhuamaan aletaan niin ajatteleeko nainen silloin että mies halusikin seksiä ensitapaamisella.

Ja tuohon vastasin että itse en ajattelisi noin :D Nainenhan sitä ehdotti eikä mies.
Apua, vaikeeta :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä