The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No niin on! :D Mä olen oikein kunnon kohelo.

Noh, lähdin tänään kuskaamaan teinipoikaani reenaamaan Lempäälään ja vielä pihasta peruuttaessani tarkistin, että on tavarakassi mukana ja muut tarvittavat roinat takapenkillä. Siellä ne olivat siistissä rivissä, ei moitteen sijaa.
Sitten vähän ennen Tamperetta poika halusi tarkistaa, että muistiko ottaa limsapullon mukaan, kun huoltoasemalta olisi sitten haettu, jos olisi unohtunut.
Poika nosti kassin syliinsä ja molempien ilmeet olivat näkemisen arvoiset, kun kassista paljaistu tyttären luistimet & muut liikuntatuntikamat, jotka sinne oli jääneet. Perkeleen perkele, kun kaksi samanlaista urheilukassia ollut olohuoneessa ja poika oli omansa illalla pakannut ja kietaissut aamulla vaan kiireessä mukaan toisen ja sehän oli tietenkin se väärä!
Ei muuta kun soittoa exälle, että lähtee tuomaan kamoja vastaan ja hakee ne meiltä, jos vaikka myöhästyttäisiin sovitusta vähän vähemmän. Minä ajelin ihan inhimillistä vauhtia, mutta exä oli painanut monoa minunkin puolestani, sen verran lyhyessä ajassa taittoi sen verta kilometrejä.
Ei myöhästytty kun tunnin verran sitten loppujen lopuksi - mutta ei vittujen kevät, kellekään muulle ei voi käydä näin!
:LOL: :hug:
 
IhanaValo
Iltoja ja öitä samalla..tääl oltu mummolas yötä, tänään palailtu toisen mummolan kautta kotiin, yks tsih ja pikku napsu kermmalikööriä ja vähän sipsiä.
Nyt on hyvä köllähtää unille, haluuko kukaan kainalopaikkaa? :D
Kauniita unia kuitenkin kaikille!!:kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä