Mitä kaikkea tekisit jos saisit vapaan viikonlopun pe-su?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Siis mä en voi uskoa että MÄ SAAN! Mun unelmien täyttymys!! IHANAA!!!!! Ens viikonloppu, AIVAN MAHTAVAA!!!! Siskon kanssa treffataan, lauantaina ehkä kaverin kanssa :D :D JEEEE!!!!! Kaksi yötä ja yksi kokonainen päivä :O Kirppikselle ehkä tai vai :D :D On tässä aikaa miettiä :D

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Perjantai iltana katsoisin telkkaa rauhassa, menisin nukkumaan ajoissa. Aamulla sitten vaikka kirpparille, kauppoihin rauhassa, sitten syömään / kahville. Ja matkaan ottaisin parhaan ystäväni. :) Illalla sitten saunoisin rauhassa pitkän kaavan mukaan, nauttisin olostani, en korvaani lotkauttaisi millekään kotihommalle (siivous, pyykinpesu ym.) Jos mies olisi seuranani, niin tiedät kyllä mille kerrankin olisi aikaa ja rauha ;) Sitten illasta vaikka elokuviin, syömään.... ja sunnuntai aamuna nukkuisin pitkään, ihana aamupala ja muutenkin vain nauttisin olosta :)

Kampaaja, kosmetogi, hieroja, kylpylä, illallinen hyvässä ravintolassa, ystävien seurassa illan vietto, hotelliyö, jotain liikuntaa, museoita, taidenäyttely, leffa, konsertii

Mä kuolen tähän tylsyyteen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[QUOTE="PLAAH";27951631]Mä kuolen tähän tylsyyteen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/QUOTE]

Ja sitten kun lapset tulee kotiin ja arki alkaa itket taas sen oman ajan perään.. ;)

En yhtään osaa sanoa, en varmaan nousis sängystä ollenkaan. Eipä sellaista luksusta ole mulle kyllä tiedossakaan...
Nauti sinä vapaistasi - mitä sit päätätkin tehdä :)

Vapaa viikonloppu kuulostaa ihanalta!!

Mä nukkuisin PALJON, söisin hyvin, kiertelisin kirppareita ja vaatekauppoja, saunoisin oluen kanssa, kattoisin hömppäelokuvia ja söisin paljon herkkuja.. Kaikki noi kun sais tehdä RAUHASSA! <3

Jei sain ideoita täältä :D Vois vuokrata leffan, äänet kaakkoon ja herkuttelen avoimesti enkä salaa pojalta kun sehän EI OO KOTONA!!! :D En jaksa oottaa!! :D Mulla ei oo vuosiin ollu kokonaista viikonloppua ittekseni :)

Mulle tulee ensi kuussa yhden yön vapaa, eli olen illan, yön ja aamupäivän yksin kotona. Ensin siivoan kämpän, sitten käyn kaupassa ostamassa herkkuja ja kukkia. Kotiin päästyäni herkuttelen, katson telkkarista hömppöpömppää. Menen nukkumaan kun haluan ja seuraavana aamuna ehkäpä leivon tai järkkläilen kaappeja ihan rauhassa. Tai sitten jatkan herkuttelua ja löhöilyä. Kirjanlukuakin on tiedossa.

Jos olisi vielä toinenkin ilta aikaa, lhtisin varmaan hengailemaan kaupungille jonkun kaverin kanssa tai pyytäisin niitä meille.

Juuri vietän sellaista vapaaviikonloppua. Sen verran on ollut töitä rästissä, että niiden parissa on aika mennyt. Olen käynyt pyörällä kaupassa, siivonnut keittiön, pessyt koneellisen astioita, pessyt kaksi vessaa ja kylpyhuoneen, imuroinut 105 neliötä, vaihtanut petivaatteet kahteen sänkyyn ja pessyt 6 koneellista pyykkiä. Seuraavana on vuorossa menojen kirjaus ajan tasalle. Siinä hommassa menee pari tuntia.

Ärsyttävää, että suuri osa viikonlopusta on mennyt pelkkään siivoamiseen, mutta kun arkena en jaksa ja kaaos ja sotku on vain kasvanut kasvamistaan. Vähän olen rentoutunutkin. Kissan kanssa saunottiin eilen ja katsottiin elokuvia ja muita tallenteita. Nyt surffaan hetken aikaa netissä. Sain myös nukkua piiiitkään aamulla ja lukea lehtiä kaikessa rauhassa.

Viimeksi, kun minulla oli vastaava vapaa viikonloppu, niin kutsuin kaverini meille. Ensin oli kovasiivousurakka, sitten tein meille iltapalaa, saunottiin ja lähdettiin baariin. Loppuaika meni rentoutuessa TV:n ääressä.

Voi, kunpa tällaisia taukoja arjesta saisi useammin.

onnea, tuota odotellessa :) nyt jos saisin vapaata, ni nukkuisin nukkuisin ja vielä kerran nukkuisin... tai sit ei kuitenkaan malttais ihan koko aikaa.. mut paljon unta, sit syömään johonki, leffaan, saunaan, nukkumaan :D ja sitte vielä nukkumaan... ehkä perseet olalle ja taas nukkumaan..

Mä oon tän päivän yksin :) Olen syönyt herkkuja ja palstaillut, heh.. Yleensä tässä tilanteessa siivoan kuin hullu, mutta nyt ei tarvinnut, koska eilen oli vieraita ja oli jo valmiiksi siistiä. MAHTAVAA, äitien oma aika kunniaan! :)

Ooh, kuolisin onnesta! Jos kuitenkin jäisin henkiin, niin kuntoilisin, löhöilisin, lukisin, kävisin leffassa, kävisin kavereiden kanssa syömässä ja juomassa pitkän kaavan mukaan, ja nukkuisinnukkuisinnukkuisin...

Sain tässä taannoin olla yksin perjantai klo 16.00- sunnuntai 12.30. Se oli ihanaa!!
Perjantaina saunoin piiitkään ja otin siiderin. Söin paljon irtokarkkeja, nettishoppailin ja katsoin televisiota
Lauantaina nukkusin yli 10, lähdin aamukahville siskoni kanssa, shoppailtiin ja menin siskoni luokse syömään. Tulin kaupan kautta kotiin. Jäätelö + karkit ja lauantai illan ohjelmat!
Sunnuntaina nukkysin 09 asti join aamulla rauhassa kahvit <3

Yhteistyössä