"vieras"
Velattomia autoja molemmat. Mies ei tykkää ottaa velkaa joten käteisellä on molemmat maksettu aikoinaan. Onneksi hänellä on säästöjä, minä en siihen pystyis
Lisään, että olisi kiva kuulla keneen minut sekoitat. Joten kerro vieras, jos sulle selviää.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27950401:En ole sanonut noin. Tsekkaa lähteesi. Asuin vuokralla viimeksi vuonna 2003.
Se oli tuo lillith joku.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27950441:Lisään, että olisi kiva kuulla keneen minut sekoitat. Joten kerro vieras, jos sulle selviää.
Meillä sama. Nyt säästetään toiseen autoon, mä pidän tän nykyisen ja miehelle ostetaan sit joku pienempi, kun se suhaa sillä vain työmatkoja.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27950303:Ihan on velaton auto, ollut alusta asti. Hankitaan kaikki käyttötavarat yms. tulojemme mukaan, ei velaksi. Vain asunnosta on velkaa.
Ja sinä naurat mitä? Taisi se koira älähtää, johon kalikka kalahti...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27950705:
nauran tuolle tietämättömyydelle jota kirjottaja mutu tuntumalla pitää oikeana.Ja sinä naurat mitä? Taisi se koira älähtää, johon kalikka kalahti...
No kerroppa miksi olisi fiksua sijoittaa autoon?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27950748:nauran tuolle tietämättömyydelle jota kirjottaja mutu tuntumalla pitää oikeana.
eipäs ole liikenneturvallisuuden vaarantaminen, mutta sinä tässä viestissä syyllistyt totuuden väärentämiseen.On oma, mutta tottakai siinä on kasko ja määräaikaishuolloissa käytetään. Olen todella huolissani jos joku vähillä roposillaan ostaa OMAN auton, mutta jättää sen täysin huoltamatta. Kyseessä on liikenneturvallisuuden vaarantaminen. Ennemmin huollettu useammassa osassa maksettu auto kuin oma huoltamaton.