* S i s u s t u s k u v i a *

Minni-hiiri harmaana
[QUOTE="Anne";27947848]Minni-Hiiren lipasto on kyllä ihana![/QUOTE]

Kiitos. Tarkoitatko tuota valkosta lipastoa? Se on ollut joskus vihreäkin ja jossain vaiheessa ajattelin entisöidä sen, mutta näyttääkin noin ihan hyvältä :)

Lipasto periytyy tytölle mummoltaan (kunhan se saa sen mahtumaan jonnekin) ja mulla on jo sen varalle plan B :)
 
"Anne"
Kiitos. Tarkoitatko tuota valkosta lipastoa? Se on ollut joskus vihreäkin ja jossain vaiheessa ajattelin entisöidä sen, mutta näyttääkin noin ihan hyvältä :)

Lipasto periytyy tytölle mummoltaan (kunhan se saa sen mahtumaan jonnekin) ja mulla on jo sen varalle plan B :)
Ah sinulla olikin muutamakin lipasto :D No sitä valkoista tarkoitin kyllä, tykkään tuosta peilistä siinä ja vetimistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Keittiönoita
Mäpä laitan vastapainoa muiden kuville eli Oh My God - kuvia meiltä :LOL: Kuopus kantoi eilen mun sänkyni olohuoneesta takaisin yläkertaan makkariin, mutta mä päätin sittenkin nukkua vielä olohuoneessa.



Sillon, kun kuopus siirsi sängyn olkkariin, oli joutunut tilaa saadakseen ottamaan ruokapöydästä jatkopalan pois ja muutenkin työntämään tuoleja peremmälle.



Nyt siis sänky on takaisin makkarissa.



Pitäisi alkaa siivoamaan, mutta olen lamaantunut enkä tiedä, mistä aloittaisin
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Filippa
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27950587:
Mäpä laitan vastapainoa muiden kuville eli Oh My God - kuvia meiltä :LOL: Kuopus kantoi eilen mun sänkyni olohuoneesta takaisin yläkertaan makkariin, mutta mä päätin sittenkin nukkua vielä olohuoneessa.



Sillon, kun kuopus siirsi sängyn olkkariin, oli joutunut tilaa saadakseen ottamaan ruokapöydästä jatkopalan pois ja muutenkin työntämään tuoleja peremmälle.



Nyt siis sänky on takaisin makkarissa.



Pitäisi alkaa siivoamaan, mutta olen lamaantunut enkä tiedä, mistä aloittaisin
Mikä viritelmä sulla on makuuhuoneen ikkunassa?
 
Unohda
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27950587:
Mäpä laitan vastapainoa muiden kuville eli Oh My God - kuvia meiltä :LOL: Kuopus kantoi eilen mun sänkyni olohuoneesta takaisin yläkertaan makkariin, mutta mä päätin sittenkin nukkua vielä olohuoneessa.



Sillon, kun kuopus siirsi sängyn olkkariin, oli joutunut tilaa saadakseen ottamaan ruokapöydästä jatkopalan pois ja muutenkin työntämään tuoleja peremmälle.



Nyt siis sänky on takaisin makkarissa.



Pitäisi alkaa siivoamaan, mutta olen lamaantunut enkä tiedä, mistä aloittaisin
Unohda koko juttu. Siivota voi huomennakin...
 

Yhteistyössä