The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27944608:
:kiss:

Famipala mulla on molemmissa käsissä ollut joskus krooninen jännetupentulehdus, sekä lihaskalvontulehdus, toinen käsi leikattiin, kun olin 17-vuotias, mut ei siitä kauheesti ollu apua. Nyt sitte jostain ihmeen syystä alkanu taas kädet vaivaamaan, mut eiköhän ne nuo kakkujen koristelut sitte kestä. Jotain kipugeeliä pitäs mennä hakkee apteekista, josko siitä olis apua...

Onkos siitä tapaamisesta muute ollu jotai juttua?
Ahaa, sulla on tuollaista taustalla : /
Eihöhän tosiaan kakkujen koristelun kestä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27944628:
Tuo varmaan passaa mulle hyvin.. Ellei siskon kaksoset sitte satu saamaan nimiään juuri tuolloin, mutta sen näkee sitte myöhemmin, kun tuosta ensiks pamahtaa :D Muuten kyllä oon messissä :)
Ja muitakin päiviä saa ehdotella. Ruutikselle sopii ainakin paremmin perjantait ja mulla sattuu olemaan tuo 25.5 la vapaa. Sillä nyt ei ole väliä, voin mennä joku muu lauantai myöhemmin töihin tai sitten pitää silloin vapaan.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27944663:
Juu tarvii sanoo, ettei sillon pidetä ainakaa :D

Voithan sä tehdä kakkuja muutenkin vaa, eikä pelkästää sillon, kun on jotkut juhlat :D

Mä tein tällasen marraskuussa pojalle, ku täytti 4 :)

Ei niitä tuu syötyä jos ollaan keskenämme, turha vaiva :D

Hienon synttärikakun on poika saanut. Mä tein pp.n 1-v synttäreille kakun ja kokeilin ekaa kertaa marsipaania. Ihan kohtuullisen hyvä siitä tuli, askartelin leivontamuoteilla pp.n nimen kakun päälle, mutta nimen nyt sensuroin tästä. Niin, ja kermavaahdot valu tosta reunoilta, vähänkö ärsytti kun se oli aluks mun tekeleeks niin hieno :D

Aijaa.com - 11668112
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ei niitä tuu syötyä jos ollaan keskenämme, turha vaiva :D

Hienon synttärikakun on poika saanut. Mä tein pp.n 1-v synttäreille kakun ja kokeilin ekaa kertaa marsipaania. Ihan kohtuullisen hyvä siitä tuli, askartelin leivontamuoteilla pp.n nimen kakun päälle, mutta nimen nyt sensuroin tästä. Niin, ja kermavaahdot valu tosta reunoilta, vähänkö ärsytti kun se oli aluks mun tekeleeks niin hieno :D

Aijaa.com - 11668112
Hieno :) :p
Ei se näkö vaan maku =)
 
Höh, mä en kerenny näkee kahvikirahvin kakkua :( Ku piti noita koristeita vähän tuolla viimeistellä. Ei menny niinku strömsössä sairaanhoitajan-hilkan teko, mut toivottavasti nyt sitte kelpaa.... Vähän alko harmittaa, mut eipä sille mitään voi, se on nyt sellanen ku se on :D

kiitos kehuista... Mä jonkin verran oon tehny kotona noita kakkuja.. Tuo sokerimassalla/marsipaanilla kuorruttaminen on aina yhtä vaikeeta, yleensä se repee jostain kohtaa, mut ne saa aina kuvista piiloon, kun laittaa sen revenneen kohdan kakun takapuolelle :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27944809:
Höh, mä en kerenny näkee kahvikirahvin kakkua :( Ku piti noita koristeita vähän tuolla viimeistellä. Ei menny niinku strömsössä sairaanhoitajan-hilkan teko, mut toivottavasti nyt sitte kelpaa.... Vähän alko harmittaa, mut eipä sille mitään voi, se on nyt sellanen ku se on :D

kiitos kehuista... Mä jonkin verran oon tehny kotona noita kakkuja.. Tuo sokerimassalla/marsipaanilla kuorruttaminen on aina yhtä vaikeeta, yleensä se repee jostain kohtaa, mut ne saa aina kuvista piiloon, kun laittaa sen revenneen kohdan kakun takapuolelle :LOL:
Dääm, oon liian nopea vilauttelija :D
Uus yritys, kato tarkkaan nyt.

Aijaa.com - 11668174
 
kahvikirahvi
Huomenta!
Lapset valivalivalittaa, mie kaipaan kahvia..|O
Olin yön aikana pyörinyt niin että aamulla oli yöpaita ihan kiertynyt miun ympärille :)
Näitkö unia? Meilläkin alko pikkupuolikas vähän valivalivalittamaan kun se ei saanut laittaa/laitettua hdmi-johtoa playstationiin kiinni. Vein sen sänkyyn kun sillä loppu aamulla väähn unet kesken, toivottavasti nukkuu nyt hetken.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Näitkö unia? Meilläkin alko pikkupuolikas vähän valivalivalittamaan kun se ei saanut laittaa/laitettua hdmi-johtoa playstationiin kiinni. Vein sen sänkyyn kun sillä loppu aamulla väähn unet kesken, toivottavasti nukkuu nyt hetken.
En muista vaikka oisin nähnykin. Meillä nää pikkuihmiset pomppas jo seiskan aikaan ylös, nyt toinen istuu telkkarin ääressä kattomas Pekka Töpöhäntää ja toinen istuu koneella pelaamassa..jospa ne nyt vähän aikaan olisivat hiljaa, tuntuu päässä ettei jaksas yhtään ylimäärästä meteliä.
 
kahvikirahvi
En muista vaikka oisin nähnykin. Meillä nää pikkuihmiset pomppas jo seiskan aikaan ylös, nyt toinen istuu telkkarin ääressä kattomas Pekka Töpöhäntää ja toinen istuu koneella pelaamassa..jospa ne nyt vähän aikaan olisivat hiljaa, tuntuu päässä ettei jaksas yhtään ylimäärästä meteliä.
Meillä herättiin kans seiskan aikoihin. Ensin heräs pikkupuolikas, menin hakemaan sitä viereen ja sillä aikaa oli miehenpuolikas noussut ylös. Otin pp.n viereen josko se olis nukahtanu ja me oltais ehditty juomaan vaikka kahvit yhdessä rauhassa, mutta pp kun kuuli että kahvinkeitin pärisee niin se pomppas pystyyn ja alko huutamaan KAA KAA :D

Saatiin me silti kahvit juotua yhdessä kerrankin vaikka pp hereillä olikin :)
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27944663:
Juu tarvii sanoo, ettei sillon pidetä ainakaa :D

Voithan sä tehdä kakkuja muutenkin vaa, eikä pelkästää sillon, kun on jotkut juhlat :D

Mä tein tällasen marraskuussa pojalle, ku täytti 4 :)

Meillä mies teki pikaversion birdseistä..teki kermakakun johon asetteli päälle melkein pussillisen niitä Angry bird-karkkeja :D Teki pesän johon laittoi ne munat ja possuja sitä vartioimaan ja sit niitä lintuja "hyökkäämään" sinne possujen tukikohtaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä