Joo, siellä on ihania ruokapostauksiaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27365753:Lisäsin tämänkin selaimeni suosikeihin Huomenna pitääkin katsoa, vieläkö löytyisi vihreitä tomaatteja
Oikein mielellään, jos kerrot vielä sen blogisiAlkuperäinen kirjoittaja hedelmätoffee;27365817:hei kattokaa kakki hei mun blogi ja klikkatkaa niitä mainoksia kiitos!!!
Minä en tainnut 20-vuotiaanakaan samaan puuhailuun yltäää..VillaNanna blogissa kaikenlaista mitä nyt 40v kotiäiti vain jaksaa puuhata.
Älä nyt...pitkään tuo ollut vähän tuollaista etten ole tehnyt mitään.Minä en tainnut 20-vuotiaanakaan samaan puuhailuun yltäää..
Toisaalta ei vähennä yhtään ihailuani.
Hei, olet todella onnekas. Hyvä että selvisit.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27244235:Kotisivut ja blogintapainen: Safkaa ja shamanismia Päivittelen, kun ehdin, jaksan ja viitsin.
*muoks* Kotisivuilla ruokaohjeita, Barbie-nukkeja, kirppistelyä, vanhojen astioiden keräilyä, jotain downshiftauksen tapaista, käsitöitä, suomenuskoisuutta, voimaeläimiä yms. Blogissa tajunnanvirtaa milloin mistäkin asiasta.
Kiitos Jeps, rutkasti oli onnea matkassa.Hei, olet todella onnekas. Hyvä että selvisit.