Tiedän, olen säälittävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sääliö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sääliö

Vieras
Tapasin miehen. Ihastuin, rakastuin. Vasta myöhemmin paljastui ettei olekaan sinkku. Sitten, ettei ero olekaan ihan selvä. Vielä myöhemmin paljastui ettei erosta oltu edes puhuttu kuin riidellessä...

...ja silti olen niin onnellinen kun mies tulee tänne taas viikonlopuksi. Vaikka sen jälkeen palaakin kotiinsa. Vaikka vaimo luuleekin että on poikien kanssa reissussa...

Olen säälittävä.

[QUOTE="Vieras";27941133]Onkohan mun mies?
Lähti aamupäivällä poikien viikonloppua viettämään :D
Kerropa vaikka nimikirjaimet?[/QUOTE]
Jos viikonloppuun yhdistyy joku perinteinen juttu mitä ovat joka vuosi tehneet, niin sitten osuu.

[QUOTE="vieras";27941154]Jos joku on säälittävä niin se ukko.[/QUOTE]

Eikun molemmat on. Ihan uhmaikäsen tasolla ovat, mutkun mä haluun ja mä tahon ja minä minä minä...no eipä paljon toisaalta tuollaset hetkauta enää, jaksa enää sääliäkään. Arvatkaa muuten mitä näin tänään leffateratterissa Nemoa kattomassa? Juuri tuon miehen, nyt vain eronneena yksin lapsensa kanssa eikä kumpikaan näyttänyt tippaakaan onnelliselta, se jos mikä on säälittävää...

[QUOTE="vieras";27941581]Eikun molemmat on. Ihan uhmaikäsen tasolla ovat, mutkun mä haluun ja mä tahon ja minä minä minä...no eipä paljon toisaalta tuollaset hetkauta enää, jaksa enää sääliäkään. Arvatkaa muuten mitä näin tänään leffateratterissa Nemoa kattomassa? Juuri tuon miehen, nyt vain eronneena yksin lapsensa kanssa eikä kumpikaan näyttänyt tippaakaan onnelliselta, se jos mikä on säälittävää...[/QUOTE]

Niin ja vielä, olisi kohtuullista jos paneskellessanne mieleesi piirtyisi tuon surullisen kuusivuotiaan kasvot. Siinä sulle vähän mietittävää. Mutta eihän sitä voi vaatia, ethän säkään ole aikuinen...

Ja mitä sä tältä palstalta haluat? Eikö Demi tmv. oo teineille? Tää on aikuisille ja vanhemmille suunnattu noin pääsääntösesti. Luuletko oikeasti että saat täältä oikeutuksen teollesi? Tai jos haluat päteä, ei onnistiu, ei oikeasti aikuiset ihmiset välitä tuollaisita typeryksistä. Mutta mukavaa viikonloppua, sääli vaan lapsia, niin kovin sääli...

PS Mua ei ole petetty että turha pistää näitä sen piikkiin. Mä en vaan voi käsittää kuinka paskoja monet ihmiset on toisilleen! Ja mitä lapsellisia idiootteja...