The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nukkuminen on paljon kivempaa. Uni kelpais mullekin, mut kahvin voimalla mennään. Kauppaan kyllä pitäis raahautua ja tehdä ruokaa mutta ei jaksais... Onhan kauppaankin jopa 300m matkaa :D
Niin oliski nukkuminen kivempaa,viikolla tulee univelkaa liiaks kun yöunet jää aina liian lyhyiks mutta kun ei osaa mennä ajoissa nukkumaan saatikka et edes pystyis. Mä ajattelin pärjätä tänää ilman ruokaa tai siis et tekisin ihan ruoka ruokaa,jos vaan menis leipälinjalla tänää.
 
kahvikirahvi
Niin oliski nukkuminen kivempaa,viikolla tulee univelkaa liiaks kun yöunet jää aina liian lyhyiks mutta kun ei osaa mennä ajoissa nukkumaan saatikka et edes pystyis. Mä ajattelin pärjätä tänää ilman ruokaa tai siis et tekisin ihan ruoka ruokaa,jos vaan menis leipälinjalla tänää.
Mää ajattelin tehdä kukkakaalikeittoa, mutta jos sinne kauppaan ensin... Oon vielä yöhousuissakin.
 
Höh, eipä irronnu sitä asuntoa mulle. Esikko ei oikeen tykänny. Pitää soitella maanantaina tuohon viereiselle paikkakunnalle,josko sieltä jotain löytyis. Tosin kiinnostais muuttaa Keski-Suomeenkin tai Pirkanmaalle.

Mutta tänne kylälle mää en enää jää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27941159:
Höh, eipä irronnu sitä asuntoa mulle. Esikko ei oikeen tykänny. Pitää soitella maanantaina tuohon viereiselle paikkakunnalle,josko sieltä jotain löytyis. Tosin kiinnostais muuttaa Keski-Suomeenkin tai Pirkanmaalle.

Mutta tänne kylälle mää en enää jää :D
Repäse kunnolla ja muuta tänne :D
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27941159:
Höh, eipä irronnu sitä asuntoa mulle. Esikko ei oikeen tykänny. Pitää soitella maanantaina tuohon viereiselle paikkakunnalle,josko sieltä jotain löytyis. Tosin kiinnostais muuttaa Keski-Suomeenkin tai Pirkanmaalle.

Mutta tänne kylälle mää en enää jää :D
Muuta pirkanmaalle niin voit tulla rehvailemaan mua sitten :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä