Mä en tajua miksi suihkuun meneminen on mulle niin saakelin vaikeeta?! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suihkuvitkuttelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suihkuvitkuttelija

Vieras
Siis käyn kyllä pesulla, ei hätää :D

Tarkoitan tällä sitä, että mulla saattaa mennä vaikka viis tuntia kun SUUNNITTELEN sitä suihkuun menemistä, en saa aikaseks....!!! Ärsyttävää.

Vihaan sitä suihkuun menemistä, riisumista, palelemista, itseni pesemistä, koko sitä touhua, mutta se tunne suihkun jälkeen... Ah... :D

Nytkin oon ollu kuudesta asti menossa suihkuun ja tässä mä vaan jumitan...!!! Mun hiustenkuivaaja meni rikki, että en pääse varmaan kahteen tuntiin nukkuun kun en kertakaikkiaan voi mennä märillä hiuksilla nukkumaan, se on ällöä :D Pyyhettä tyynylle vaan.

Että tällanen kevyempi avautuminen tällä kertaa :D
P.S. On mulla ihan oikeitakin ongelmia :xmas:

Mulla vähän samaa ongelmaa. Nyt asiaa auttanut se kun olen ottanut tavaks käydä kunnon hikilenkillä aamusin koiran kanssa, sit on vaan pakko mennä suihkuun eikä venähdä jonnekin iltaan tai seuraavaan aamuun :D.

No ihan sama vika. Meitin saunassa on niiiin pirun kylmäkin et huh. Joskus on salitreenin jälkeenkin vaikeaa se meneminen vaikka kokoajan ällöttää se hiki ja lemu.. :D

Mulla joskus vähän samaa. On tää talo olevinaan ihan lämmin mutta silti ei huvita riisuutua ja mennä viileään kylppäriin, jos saunaa ei ole lämmitetty. Ja sitten kun just on kylppäri lämmennyt lämpimän suihkuveden takia niin sitten tulee uusi viileys kun joutuu lähtemään pyyhkeessä tai kylpytakissa sieltä muihin huoneisiin...
Ihan hygieeninen yritän kyllä yleensä olla. :D

Minulla sama juttu. Luulen että johtuu siitä että minulla on jotenkin alentunut kylmän sietokyky :/ Ja meillä ei tule tasaisesti lämmintä vettä vaan saattaa aluksi tulla haaleaa, sitten kuumaa ja sitten se lämmin loppuukin ja joutuu käymään viileässä ( minulle viileä, miehelleni oikein sopiva eli varmaan ihan normaali suihkulämpötila ) suihkussa lopuksi.
Kaipaan pitkiä, kuumia suihkuja. Siksi lämmitämmekin usein saunan iltaisin niin sen avulla pääsen kätevästi suihkuun :D

Sama vika. Se estää mua elämästä. Viimeksi taisi mennä kaksi kuukautta ellei enemmänkin kun pääsin vihdoin suihkuun :( Mulla myös väsymystä ja jaksamattomuutta, keskittymiskyvyttömyyttä.

Siis mitä, 2kk?

Kyllä vain usko pois :( Toki mä alapäätä ja välillä kainaloita pesen vessassa mutta suihkuun... se on hemmetin vaikeaa mulle. Amme olisi paras ratkaisu tähän suihkukammoon, sinne pääsisi suoraan lämpimään veteen lillumaan ja olisi helppo peseytyä.
Kärsin tästä kovasti, en voi nähdä kaverianikaan silloin kun olen likaisimmillani. En käy missään ja en voi mihinkään lähteäkään kun olen likainen.

Mullekin on vaikea mennä suihkuun. Talo on kylmä talvisin, toki lämmitys on muttei se vanhaa kivitaloa kovin tehokkaasti lämmitä. Palelen helposti ennen ja jälkeen suihkun. Lapsilla sama juttu, joudun oikein pakottaa suihkuun pari kertaa viikossa.

Ihanaa kuulla että muilla samaa ongelmaa :D

Mä käyn säännöllisesti suihkussa mutta se venyy aina iltamyöhään ku en saa vain aikaseks mennä.
ja sitten saa kuivatella hiuksia vaikka kuinka pitkään.

Ei ole masennusta, vain yleistä saamattomuutta :ashamed:

Vinkkinä palelijoille, jos vain mahdollista, hommatkaa suihkukaappi. Tai se amme. Hommasimme suihkukaapin jotta mun suihkussakäynti olis helpompaa. Ja tietysti kaikille mukavampi kun ei tarvitse palella. Aina kyllä lämmitämme saunankin samalla. Ei jää suiihkussakäynti väliin ainakaan palelemisen takia silloin.

Minä myös inhoan suihkussa käymistä. Ensin pitäis riisua, tulee kylmä, sitten suihkuun mistä ei ensin tule lämmintä vettä, sitten pitäisi pestä, hiuksia pestessä alkaa pyörryttää, sitten huono olo ja pitäis huuhdella, suihku kiinni ja taas tulee kylmä ja sitten vielä pitäis kuivata (ja palella) ja odottaa puolipäivää että tukka kuivaa... Suihkussa käyminen on TODELLA rasittavaa ja typerää hommaa.

En ymmärrä teitä :D Kuumassa suihkussa on niin ihanaa lotrata vettä. Mutta ku vettä ei saa tuhlata, miten sen teet ilman huonoa omaatuntoa. Yleensä vain "unohdun" sinne..

Lähdenki tästä suihkuun! Puhtaat lakanat vielä sängyssä, ihan parasta mennä nukkumaan näissä olosuhteissa :)

Mua ei koskaan huvittais mennä suihkuun, mutta sitten kun menen niin ei huvittais tulla sieltä ikinä pois (ainakaan näin talvella).
Ja hiusten kuivuminen kestää, kestää ja kestää. Hiustenkuivaajaa vihaan enkä tahdo käyttää, mutta ajattelin leikata hiukset lyhkäseksi niin kuivuupahan edes äkkiä sitten.

Mä muuten kuivaan itteni aina ensin suihkun lämmittämässä kylppärissä, sitten kun on kuiva iho niin ei palele läheskään niin paljoa kun lähtee muihin huoneisiin tallustelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja viallinen yksilö;27937888:
Kyllä vain usko pois :( Toki mä alapäätä ja välillä kainaloita pesen vessassa mutta suihkuun... se on hemmetin vaikeaa mulle. Amme olisi paras ratkaisu tähän suihkukammoon, sinne pääsisi suoraan lämpimään veteen lillumaan ja olisi helppo peseytyä.
Kärsin tästä kovasti, en voi nähdä kaverianikaan silloin kun olen likaisimmillani. En käy missään ja en voi mihinkään lähteäkään kun olen likainen.

Pesetkö hiuksiasi?

IHAN SAMA HOMMA! mä vihaan suihkussakäyntiä. tuntuu kauheen työläältä. sit mulla on niin kuiva iho et kutiaa näin talvella tosi paljon, eikä rasvaus auta. tulee viä likasempi olo ku rasvaa. ja hikoo helpommin ku on rasvaa iholla. :$

Siis mä en ole oikeasti ennen tiennyt että muillakin on sama ongelma! Ihana :D Just tulin suihkusta. Ja jos ei ois huomenna koulua niin varmasti en ois edes saanu tänään mentyä vaan oisin aatellu, että huomenna sitten.

jaa tätäkös se munkin haluttomuus on?

Tunnistan kaikki nuo oireet. Kylpyyn minäkin menisin mieluusti, laitettiin tuommoinen rautainen vanha tuohon pihalle kesäkauden iloksi ja nuotio alle - aaaaahhhh... paitsi savua meni aina silmiin vaikka miten operoitiin, tarttee saada piippu siihen.

Saako siihen suihkukaappiin jonkun pyyhkeenpitimen ettei tartte avata ovea ennenku on kuiva? Kastuuko se jos sen heittää sinne ylös?

Minä ostelen koko ajan erilaisia ihania, tuoksuvia suihkugeelejä, saippuoita ja body lotioneja että suihkussa käyminen on mahdollisimman houkuttelevaa. Onhan se ihanaa muuten, mutta kun palelee aina, jalkoja varsinkin. No, kohta on kesä ja sit saadaan taas käydä viileissä suihkuissa

Yhteistyössä