V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sen jäkeen voisin saaha oman pehmustetun huoneen, jossa ei kattokruunuja tarvita...Käy katolla hyppimässä.
Ite oot nyt kyllä täysi idiootti,pahvikatto.Buaah....hah...haa...!!!Alkuperäinen kirjoittaja anna mun kaikki kestää;27935994:Mistä näitä idiootteja sikiää???
Meinaatko, että se alakerran katto on samaa materiaalia kuin yläkerran lattia. Tsiisus, anna mun kaikki kestää. Kyllä ne aika usein on pelkkää pahvia ne katot (ainakin niissä taloissa on ollut missä olen vuokralla ollut). Meidän omakotitalossa on paneelikatto. Ja laittaisin roikkumaan vain, jos siinä on tukipuu/"kurkihirsi" alla, eli mihin saan sen koukun oikeesti juntattua.
Alkuperäinen kirjoittaja anna mun kaikki kestää;27935994:Mistä näitä idiootteja sikiää???
Meinaatko, että se alakerran katto on samaa materiaalia kuin yläkerran lattia. Tsiisus, anna mun kaikki kestää. Kyllä ne aika usein on pelkkää pahvia ne katot (ainakin niissä taloissa on ollut missä olen vuokralla ollut). Meidän omakotitalossa on paneelikatto. Ja laittaisin roikkumaan vain, jos siinä on tukipuu/"kurkihirsi" alla, eli mihin saan sen koukun oikeesti juntattua.
Mahtaa olla ihan helvetin iso lamppu jos kerta yli 4kg painava on.
Tämä ketjuhan vaan paranee vanhetessaanAlkuperäinen kirjoittaja anna mun kaikki kestää;27935994:Mistä näitä idiootteja sikiää???
Ei se kooltaan kovin iso oleMahtaa olla ihan helvetin iso lamppu jos kerta yli 4kg painava on.
Alkuperäinen kirjoittaja anna mun kaikki kestää;27935994:Mistä näitä idiootteja sikiää???