Pienirintaiselle rintsikat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Aloittaja"

Vieras
Hei te pienirintaiset naiset!

Osaatteko suositella jotain hyvää nettikauppaa josta saisi bongattua hyvät rintsikat?
Ei tämä paino tästä vaan lähe nousuun, 46kg kun painaa, ei rintoja paljoa jää.

[QUOTE="ongelma";27932968]:laugh: mihin sä niitä rintsikoita tarvit? :O :laugh:[/QUOTE]

No, on olemassa sellasia vaatteita joiden kanssa on pakko pienirintaisenkin käyttää liivejä.

Jotkut vaan ei ymmärrä...
Minä en ole ikinä voinut sietää mitään liikettä nänneilläni, varsinkaan nuorempana, kaikki paidat ja topit ärsytti. Lisäksi ei ole kiva jos nännit paistaa metrien päähän paidan läpi.
Olen aina käyttänyt ohuesti topattuja liivejä vaikka jossain keskustelussa niitäkin jotkut kovasti ihmetteli.

Huomaa että heidän kokonsa pätee sitten vain heidän tuotteisiinsa (jos niihinkään?). Heillä on joku tosi outo tapa laskea kuppikoko. Esim. minulle väittää kooksi C vaikka oikeasti olen kaikkien muiden merkkien liiveissä (ainakin ne mitä olen ostanut lindex/kappahl/seppälä/esprit...) kokoa AA. Samoin ympäryksen he heittävät 5cm liian pieneksi. Eli aika iso heitto heidän väittämässään!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Rintaliivit#Rintaliivien_kokomerkinn.C3.A4t <-- tuo on yleinen standardi. Kannattaa laskea sen mukaan, ainakin jos muualta tilaa.

Lindexiä mäkin tulin ehdottamaan.. Sielä näky olevan pieniä kokoja.

Mun rinnat on ollu mitä tahansa aa - d välillä, riippuen painostani ja imetyksistä sun muista, ja kyllä mä olen halunnut tissiliivejä käyttää sillonkin kun ne tissit oli vaan aa-kokoset.

Funky lady on ollut mun mielestä paras kauppa. Sieltä saa hyvää palvelua ja erityisesti back to eden-liivit on ollut just hyvät mulle ja aika edulliset. Nettikaupoista en tiedä, kun en pysty ostamaan sovittamatta.

Yhteistyössä