The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aries 78
Oli taas mielenkiintoinen puhelinkeskustelu lapsista, mulla särisi puhelimen luuri kun vastapuolella hieman korotettiin ääntä ja loppupeleissä näköjään olen minä jonka vuoksi piti luuri lyödä korvaan.. kahdesti :D :D
 
Syöttöruuvia pienemmälle ensimmäiseksi kuukaudeksi :D Setällä oli td jetta ja se ruuvas syöttöjä pienemmälle kun poika sai kevättalvella kortin.
ei näistä nykysistä kompuuttereilla ohjatuista peleistä taida tohtia mitään ruuveja mennä ruuvailemaan eikä tossa ole kuin 140 hepoa että ei pitäs karata käsistä

poika on kumminkin motoristi
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
kahvikirahvi
Onhan tässä jo jonkun aikaa ruutiksen kanssa huudeltu jos kesällä olis miitti, ja tosiaan tossa oli päivämäärä ja paikka mitä ollaan ehdotettu, mutta ei oo kukaan vastannu vielä mitään :D Alastulossa mättää lupas tulla Tampereeseen, mutta päivämäärää hän ei oo tainut nähdä. Mites sää, tuutko?
 
Alkuiltaa :D :wave:!

Se on sitten niinkus pikkulauantai jo menossa...meillä pukkaa ihan omituisesti pizza- keskiviikkoa :p. Yritän valmistella tässä keskimmäisen synttärijuhliakin muttamutta...saas nähdä tuleeko mitään, kun taitaapi mokoma jonkinsortin tautia tulla torppaan :/...ja pojan harmiksi tuli jo ensimmäinen peruuntuminenkin kutsutuista (toisaalta ei kauheesti yllättänyt minua mutta pojan puolesta olen pahoillani...)...

No....terminaalihoitoa pukkaa!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä