The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Jos mä olisin lähdössä miehenpuolikkan knassa täältä etelä-suomesta lomalle esim. lappiin viikoksi, ja mun kaverin synttärit osuis samalle viikolle, niin tietenkin haluaisin mennä juhlimaan, mutta luulen että mp ei olis kovin innoissaan loman keskeyttämisestä, ja jos harvion pääsee reissuun niin tokihan siitä haluaa ottaa kaiken irti :| Kutsutun vieraan kannalta ymmärrän tilanteen, mutta jos ite kutsuisin ja kieltäydyttäis tommosesta syystä niin loukkaantuisin myös :D

Kaksinaismoralismi :heart: Eiku, avarakatseinen olen kun ymmärrän sua ja sun ystävää!!
Tätä piti vielä märehtiä, et kaveri miehineen käyvät ko.paikassa useempia kertoja vuodessa olemassa. Et eikö niille riittäis lyhyempi aika ees että ehtisivät olla siel muutaman päivän ja sit tulla taksin ajoissa..vaan eniten loukkaa se, että laitoin tuolle kaverille kaks tekstaria, eikä mitään vastausta..ja toisekseen kun aattelee, kaveri viettää ennemmin aikaa tulevan anoppinsa kans kun kaverinsa, ja se aina vaan valittaa siitä naisesta--
Näillä on tosin muutenkin aika outoja (samantyylisiä) juttuja tullut ennenkin, ettei muka voi jonnekin tulla..joten kun ei vastausta kuulunut niin melkein arvasin että jotain muuta kehittelevät..
 
IhanaValo
Mut nyt riittää toi, iloitsen et yks toinen kaveri sentään vastas heti (10min sisällä) kun kutsun laitoin että joo tullaan :)
Nuo pöhlöt saa hajota omaan hienouteensa.
 
IhanaValo
No nyt voit kutsua joitain muita heidän tilalle :)
No surullista tässä on, ettei miulla ole muita..oikeestaan nuo kaksi "omaa" kaveria ja sit miehen siskot puolisoineen kutsuttu. Ei sillä, mukavia ne on ja kyläillään perheiden kans puolin ja toisin. Sanoin miehelle et jos haluaa pari omaa kaveriaan kutsua niin sen kun, kuitenkin on se vip-pöytä johon vielä mahtuis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27927555:
Huomenta :wave:

Meillä kävi eilen yks sähkömies,ei ollu tää joka meillä ravaa joka toinen viikko. Piti korjauttaa valokatkasija,kun siitä hajos koko katkasijan kuori. Pikku-ukko löi siihen lelulla :D

Nyt täytyy keittää lisää kahvia, loppu ihan selkeesti kesken.
tulee tosta mieleen, että pitäis käydä ostaa katkaisija ja keksiä missä valossa sen vaihtais

meni himmennin rikki ja aattelin panna tavallisen tilalle
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27927555:
Huomenta :wave:

Meillä kävi eilen yks sähkömies,ei ollu tää joka meillä ravaa joka toinen viikko. Piti korjauttaa valokatkasija,kun siitä hajos koko katkasijan kuori. Pikku-ukko löi siihen lelulla :D

Nyt täytyy keittää lisää kahvia, loppu ihan selkeesti kesken.
Taidat tahallaan hajotella että pääsee sähkömies paikalle :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä