Sisustusapua väreihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bilibong
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Millaista tyyliä sä itse haluisit kotiisi? Jos haluat maanläheisiä sävyjä, niin seinät sitten vaaleanharmaaksi tai vaaleanruskeaksi (tehosteseinä hillitty), puukalusteet sitten ruskeaa tai valkoista.
Mutta jos haluat räväkämpää niin tumman lattian kanssa käy seinän väriksi esim. turkoosi, violetti ja lime ja kalusteet sitten voimakkaanvärisiä (esim. keltaista, punaista), eriväriset pöytäryhmän tuolit taitavat olla ollu jo pitkään muodissa.

etuja ?
noh meillä lensi laminaattilattiat mäkeen kun ovat kylmät ja kun 200 neliötä talossa niin todella ikäväntunuinen jalkaa vasten kun kova pitäs olla jalkineet jalassa.
Puulattia olisi paras jalalle mutta mekin jouduimme tinkimään ja laitettiin paksu muovikokolattiamatto. On lämmin talvellakin ja jaloista loppui kantapääsäryt.

Tuntuu vaan että laminaattia kovin mainostetaan ja kehutaan. Edelliset asukkaat olivat saaneet ainakin täällä kovin naarmutettua nämä lattiat vaikka pinta kova.
noh en jatka pähkäilyä kunhan kysyin vaan ja ap kyseli seinien värejä en johda keskustelua harhaan.

Toisaalta tehosteseinään olisi kiva joku räväkämpi väri, mutta toisaalta se sitten määrittelee aika paljon verhoja, sohvaa yms. Neutraaleihin seiniin on helppo luoda muutosta eri värisillä verhoilla ja muilla tekstiileillä.

Kiitos paljon ideoista, lisää saa ehdottaa!

Aivan väärä paikka kysyä sisustusväreistä. Täällä vannotaan valkoisen nimeen tai joku tais männä viikolla rueta hurjastelemaan ja oli käynyt ostamassa BEIGEN tyynynpäällisen. Esim Mummeliisa on syrjäytetty tästä aiheutuneen järkytyksen vuoksi.

Olen varmaan ihan outo, mutta mä yhdistäisin noin tummaan lattiaan mustan, valkoisen ja kirkkaan, tumman keltaisen. Tai hillitymmin valkoisen, beigen ja voimakkaan ruohonvihreän...

Yhteistyössä