Mikä tuuri Ellos-tilauksen kanssa - kerrankin :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni-hiiri harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jokaisella on omat henkilökohtaiset alennukset siellä elloksen sivuilla, kun kirjautuu sisään ja valitsee tarjoukset. Useampi vaihtoehto, josta valita. Itse tilasin juuri ja -20%, postikulut ilmaiseksi ja sauvasekoitin kaupan päälle. Tietystikään valmiiksi alennetuista ei lisäalea saa, mutta huippukengät oli jos - 60 % ja muutenkin alennuksia tilauseen tuli yli 90 euroa.

mä70: Jos tuo tarjousnumero kerran ei ole henkilökohtainen niin voin kyllä laittaa (278504).

djnjfn: Koskee normihintaisia tuotteita. Minä oon kytänny yhtä takkia, mutta se oli alennettu -10%, joten se ei kuulunut tuohon tarjoukseen :(

ainakin nettitilauksissa on usein että suurin osa tuotteista ei kuulu noihin alennuksiin. Vaate ja kenkäpuolella ainakin.

Mulla kans hyvä tuuri kun yhtä takkia kytännyt jo monta viikkoa ostaako vaiko eikö kun hinta ei laske ollenkaan anttilassa. Eilen sai -20% ja toimitus veloituksetta, jee. Ostin kyllä vähän muutakin samalla. :D Niistä ei sitten alennuksia tullutkaan.

[QUOTE="aloittaja";27922078] Koskee normihintaisia tuotteita. Minä oon kytänny yhtä takkia, mutta se oli alennettu -10%, joten se ei kuulunut tuohon tarjoukseen :([/QUOTE]

Tää on muuten Elloksella vakio! Tulee hieno lappu, että nyt kaikista normaalihintaisista tuotteista -99% ja sit kaikkien oikeasti kivojen hintaa on laskettu 5-10 prossaa, jonka takia ne ei sit kuulu noiden tarjousten piiriin.

Alkanut noiden alejuttujen takia kyrvityttään koko Ellos!

Yhteistyössä