Sangria
Mä tykkäisin joskus edes vaan ihan olla, mutku ei. Ei ikinä se onnistu läheisyyttä ilman seksiä haluisin edes joskus..täällä harvemmin :snotty:
Mä tykkäisin joskus edes vaan ihan olla, mutku ei. Ei ikinä se onnistu läheisyyttä ilman seksiä haluisin edes joskus..täällä harvemmin :snotty:
hyi sua näin sunnuntainaHemmetin känni :headwall: jumi jumi..
hyi sua näin sunnuntaina
toi on kyllä meidän miesten helmasynti, monesti on pitänyt purra hammasta ettei olis liian hätäinenMä tykkäisin joskus edes vaan ihan olla, mutku ei. Ei ikinä se onnistu läheisyyttä ilman seksiä haluisin edes joskus..
pahalta vaikuttaa että tuo oppisi enäätoi on kyllä meidän miesten helmasynti, monesti on pitänyt purra hammasta ettei olis liian hätäinen
kauan se kesti ennenkuin opin
sen oppii jos rakastaapahalta vaikuttaa että tuo oppisi enää
Ehkä jotain kyllästymistä ilmassa : /
Tuo sanoo rakastavansa mut ite en oo siitä ihan varma..sen oppii jos rakastaa
Voi muruseni, sun pitäs oikeesti tehä tuolle asialle jotain. Se syö sut muutoin rikki iha kokonaan, jos sä vaan mietit ja mietit. Ei se sillä miettimällä muutu.Tuo sanoo rakastavansa mut ite en oo siitä ihan varma..
Mun puolelta se on jo luultavasti ohi, tai sitä oon miettinyt kun mikään ei tunnu enää oikein miltään..
toivottavasti viittaat nyt puoluekantaan, muuten saatan loukkaantuaEhkä jotain kyllästymistä ilmassa : /
Olen kuitenkin sellainen joka kaipaa hellyyttä ja huomioimista.
Perussuomalainen mies mulla joka ei puhu eikä pussaa
:hug: rakastaminen näkyisi kai jotenkin teoissakinTuo sanoo rakastavansa mut ite en oo siitä ihan varma..
Mun puolelta se on jo luultavasti ohi, tai sitä oon miettinyt kun mikään ei tunnu enää oikein miltään..
tiedän :ashamed:Voi muruseni, sun pitäs oikeesti tehä tuolle asialle jotain. Se syö sut muutoin rikki iha kokonaan, jos sä vaan mietit ja mietit. Ei se sillä miettimällä muutu.
Mulla on tankki ihan kuiva... Taas... Kuten aina.mä olen itteeni tankannut mutta tieseliä en saanut aikaseksi, poikakin jo kyseli reissusta palaillessamme että riittähän isi pensa varmasti kotiin asti
riitti
Vaikka sitten siihentoivottavasti viittaat nyt puoluekantaan, muuten saatan loukkaantua
ootko miettiny että voisko tuota autoilua vähentää, säästyis pitkä penniMulla on tankki ihan kuiva... Taas... Kuten aina.
Mie olen siten täysin päinvastainenEhkä jotain kyllästymistä ilmassa : /
Olen kuitenkin sellainen joka kaipaa hellyyttä ja huomioimista.
Perussuomalainen mies mulla joka ei puhu eikä pussaa
on nimittäin ihan pazkapuhetta että suomalaiset miehet ei puhu eikä pussaaVaikka sitten siihen
Onhan noissa perussuomalaisissa (jos ei puhuta puolueesta) kaikenlaisia luonteita vaikuttamassa
Eipä sitä 30e:lla pitkälle pötkiMulla on tankki ihan kuiva... Taas... Kuten aina.
Voisi toki ja järkeväähän se olisi.ootko miettiny että voisko tuota autoilua vähentää, säästyis pitkä penni
Riippuu tapauksesta :xmas:on nimittäin ihan pazkapuhetta että suomalaiset miehet ei puhu eikä pussaa
pittäähän se poikamiehen päästä riiuullekkiVoisi toki ja järkeväähän se olisi.
Mutta olen liikkuvainen ja bensaa vaan menee ja kilometrejä tulee, kun vapaa-aikaani vietän. Vastapainoksi työnteolle tulee huvi ja... Noh... Näin se vaan on.
Mä hain 25 e: lla muistaakseni perjantaina ja siellä se valo taas mollottaa...Eipä sitä 30e:lla pitkälle pötki
Ei vaan, riippuu tietysti siitä miten paljon autoa tarvitsee päivittäin
Mulla menee bensaa vähemmän kun bussilla kuljen töihin. Ja muutenkin suht lyhyitä matkoja menen autolla.
kukapa sitä ei hellyytä haluaisRiippuu tapauksesta :xmas:
Mut hellyyttä kaipais enemmän. Mies ollut aina melko huono siinä. Tai ainakin tässä lähivuosina.
Jotain sinne päinpittäähän se poikamiehen päästä riiuullekki