Murusta tiedä mutta tänään hinkkasin hellan puhtaaksi.Miten murulla muuten mennyt päivä`?
Ei exiä Tai ehkä se spank, spank oliki jottain muuta.
No just..en mie ainakaan osaa nukkua jos joku hönkii niskaan(tai minnekään muuallekaan) Illalla on kiva olla lusikassakin mut kun alan nukkuu niin tarvin tilaa.Mitä nukkuminen kertoo parisuhteesi tilasta?
Se, missä asennossa nukut kumppanisi kanssa, paljastaa suhteenne laadun. Oletteko "lusikassa" koko yön vai levittäydytkö sänkyyn kuin meritähti?
Mit
:xmas:
niinpä=) meen jo,tuu perästä:kiss:tyhmäähän se olis toimivaa reseptiä sorkkia
öitä, katon Homelandin ja tulen sitten :kiss:niinpä=) meen jo,tuu perästä:kiss:
Ei exiä Tai ehkä se spank, spank oliki jottain muuta.
Mulla on yleensä sama asento missä alan nukkuun.No just..en mie ainakaan osaa nukkua jos joku hönkii niskaan(tai minnekään muuallekaan) Illalla on kiva olla lusikassakin mut kun alan nukkuu niin tarvin tilaa.
(Ja nyt mie oikeesti laitan koneen kii ja siirryn sänkyyn..on näköjään pientä eroahdistusta ilmassa )
Välinpitämättömyyttä :xmas: No ei sentäänMitä se kertoo miehestä sitten joka nukku selällään niin että nainen tulee kainaloon ja painaa pään rintaa vasten??
Ötyä :kiss:Ja nyt häivyn sänkyyn. öitä :kiss:
Öitä sullekin :kiss:Ja nyt häivyn sänkyyn. öitä :kiss:
Siinä on hyvä olla. :heart:Mitä se kertoo miehestä sitten joka nukku selällään niin että nainen tulee kainaloon ja painaa pään rintaa vasten??
öitä :kiss:Ja nyt häivyn sänkyyn. öitä :kiss:
Naisen ympärillä tietenkin se käsi, ehkä tilanteesta johtuen jossain pakaroiden seutuvilla mutta kuitenkinVälinpitämättömyyttä :xmas: No ei sentään
Jaa-a, tuolla ei sanottu, riippuu missä miehen kädet on
ehkä kuitenkin :heart:
Silittää vähän vielä hiuksiakin =)Naisen ympärillä tietenkin se käsi, ehkä tilanteesta johtuen jossain pakaroiden seutuvilla mutta kuitenkin
täällä harvemmin :snotty:Mun miehen kainaloon jos meen, niin ne kädet eksyy samantien johonkin
mulla kädet ei väsy, ne tietää mihin ne on menossa ja mitä tulossa
: /täällä harvemmin :snotty: