Mä myös molempiaTänään on tankattu ihan riittävästi. Autonkin tankkasin jopa.
Mä myös molempiaTänään on tankattu ihan riittävästi. Autonkin tankkasin jopa.
Lappi olis kyllä varmasti hieno nähdä talvimaisemassaSiten lähet joskus tuonne Lappiin keväthangille kelkkailemaan
Tippuisin varmaan kyydistäEhdottomasti kokeilemisen arvoista!
Tosin, hien tulo siinä hommassa on väistämätöntä. Paitsi, jos ajaa jäällä, mutta se ei ole enää yhtä hauskaa.
mä olen itteeni tankannut mutta tieseliä en saanut aikaseksi, poikakin jo kyseli reissusta palaillessamme että riittähän isi pensa varmasti kotiin astiMä myös molempia
saako tulla viekkuun?minä taidan kömpii peiton alle pikkuhiljaa joten öitä kaikille:kiss:
Ei sentäs Alakaa oleen se aika kuusta, mutku huomaa, et se myös lisää kipuja sellasiin paikkoihin, johon ei pitäs, joka sitte tarkottaa sitä, että sairaus on levinny, joka taas johtaa siihe, että tarvii miettiä leikkausta, joka puolestaan johtaa siihe, että lääkärit miettii, miettii, miettii ja mä mietin. Jajajajajaja...Ei kai me sentään :hug:
jaxu :hug:Ei sentäs Alakaa oleen se aika kuusta, mutku huomaa, et se myös lisää kipuja sellasiin paikkoihin, johon ei pitäs, joka sitte tarkottaa sitä, että sairaus on levinny, joka taas johtaa siihe, että tarvii miettiä leikkausta, joka puolestaan johtaa siihe, että lääkärit miettii, miettii, miettii ja mä mietin. Jajajajajaja...
Kurjaa kyllä :hug:Ei sentäs Alakaa oleen se aika kuusta, mutku huomaa, et se myös lisää kipuja sellasiin paikkoihin, johon ei pitäs, joka sitte tarkottaa sitä, että sairaus on levinny, joka taas johtaa siihe, että tarvii miettiä leikkausta, joka puolestaan johtaa siihe, että lääkärit miettii, miettii, miettii ja mä mietin. Jajajajajaja...
haluutko tullasaako tulla viekkuun?
:hug: Jaxuja!Ei sentäs Alakaa oleen se aika kuusta, mutku huomaa, et se myös lisää kipuja sellasiin paikkoihin, johon ei pitäs, joka sitte tarkottaa sitä, että sairaus on levinny, joka taas johtaa siihe, että tarvii miettiä leikkausta, joka puolestaan johtaa siihe, että lääkärit miettii, miettii, miettii ja mä mietin. Jajajajajaja...
tällainen :O opcorn:mitähän jos mies sanois naispuoliselle kaverille että vaihtoehdot on pillua tai lähtö yön selkään niin mikähän olis tuomio ko herrasmiehelle tuolla isommalla puolen
oih, tulisin hyvin mielelläni :heart:haluutko tulla
Endometrioosi, muutama muu lisäksi.Kurjaa kyllä :hug:
Mikä sairaus sulla on? Mennyt ilmeisesti ohi.
:hug:Endometrioosi, muutama muu lisäksi.
tule sitte vaan:kiss: minä meen jo eeltäpäin...oih, tulisin hyvin mielelläni :heart:
:hug:Endometrioosi, muutama muu lisäksi.
oisko se taas lusikkaa?tule sitte vaan:kiss: minä meen jo eeltäpäin...
*murr murr*
juu:ashamed:oisko se taas lusikkaa?
tyhmäähän se olis toimivaa reseptiä sorkkiajuu:ashamed:
oisko se taas lusikkaa?