Pahoinpitelyn raja... ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NaIneN89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NaIneN89

Vieras
Mustasukkaisuus puuskissa kävin erään naisen kimppuun taannoin baarissa.
Avarilla poskeen, jonka jälkeen käänsin selän ja nainen otti mua kiinni mekosta, säikähdin ja otin hänen hiuksistansa lujaa kiinni ja repäsin, huorittelin.

Jälkikäteen naiselta on kuulemma lähtenyt 1cmx1cm hiuksia päästään ja hän aikoo nostaa rikosilmoituksen asiasta

PAHOINPITELY + KUNNIANLOUKKAUS

mikähän tosta tulee, jos se pitää sanansa? jos sillä on tosiaan pokkaa vielä jälkeen tuo tehdä.
Se miksi tämä kissatappelu sai alkunsa oli, että olin mieheni kanssa ns. tauolla ja tämä akka, jota kaverikseni luulin lääppi julkisesti taukomieheni kanssa.. :/

Mustasukkaisuus puuskissa kävin erään naisen kimppuun taannoin baarissa.
Avarilla poskeen, jonka jälkeen käänsin selän ja nainen otti mua kiinni mekosta, säikähdin ja otin hänen hiuksistansa lujaa kiinni ja repäsin, huorittelin.

Jälkikäteen naiselta on kuulemma lähtenyt 1cmx1cm hiuksia päästään ja hän aikoo nostaa rikosilmoituksen asiasta

PAHOINPITELY + KUNNIANLOUKKAUS

mikähän tosta tulee, jos se pitää sanansa? jos sillä on tosiaan pokkaa vielä jälkeen tuo tehdä.
Se miksi tämä kissatappelu sai alkunsa oli, että olin mieheni kanssa ns. tauolla ja tämä akka, jota kaverikseni luulin lääppi julkisesti taukomieheni kanssa.. :/

Kyllähän tuoste syyte tulee ja luultavammin menee lävitse mikäli on fyysisiä todisteista asiasta, ja esim todistajia tuosta huorittelusta. Jta korvauksia luultavammin joudut maksamaan. Käsittämätöntä käytöstä aikuiselta ihmiseltä.

Tuohan on niinkuin Frendeistä Rossin ja Rachelin suhdesekoilu (tauolla vai ei tauolla, kuka petti ja pettikö joku).
Jos et seurustellut miehesi kanssa tuolloin, minä näen asian niin, että voipi tehdä, mitä tykkää.
Ja se, mitä teit, oli väkivaltaa ja nainen voi nostaa syytteet siitä ja ainakin sakkoja joudut maksamaan.

vai itsepuolustus ?
siis tuo jälkimmäinen, mullakin repes mekosta olkain kun nainen repäs mua tapahtuneen avarin jälkeen.

Ja tauolla tai ei, luulis ettei kaverin miehiin kosketa.

vai itsepuolustus ?
siis tuo jälkimmäinen, mullakin repes mekosta olkain kun nainen repäs mua tapahtuneen avarin jälkeen.

Ja tauolla tai ei, luulis ettei kaverin miehiin kosketa.

Jo avari on pahoinpitely, joten tämän toisen osalta voi olla kyse itsepuolustuksesta. Voi tosin olla mahdollista että molemmat teistä saavat jonkunlaisen rangaistuksen.

Tauolla? Miten parisuhteesta voi olla tauolla?! :D hahahahah :D Tää on ilmeisesti joku teinien uusi keksintö. Silloin kun minä olin nuori, sitä oltiin yhdessä tai ei... ei pidetty mitään taukoja :D

Mutta tauko on nätimmin sanottu, kun että käydään paneskelemassa väliin jotain toisiakin. Niin mutta miksi sä muuten sitten suutuit jostain naisen lähentelyistä? Eikö tauolla saakaan panna muita? :D Mä meen jo itsekin ihan sekaisin... mikä ihme tää juttu on ja ennen kaikkea: mikä ihme näitä nykynuoria vaivaa?!

Tuskin menee sillä toisellakaan itsepuolustuksen piikkiin koska ap oli lähtenyt jo pois kun nainen kävi hänen kimppuunsa. Olisi aivan oikein, että kumpikin saisi rangaistuksen.

Tauko oli meillä se, että mietitään mitä halutaan tulevaisuudelta.
Mä en tauon aikana koskenut muihin, mutta tiedämpä etten halua enää tätä miestä mun tulevaisuuteen. :)

Eli laitoit miehen "tauolle" :D et toisinsanoen halunnut olla hänen seurassaan ja/tai antaa piparkakkua illalla saunan päätteeksi. Sitten kun mies hakee sitä muualta, sekin on väärin. Koittaisit aikuistua ja päättää mitä haluat. Ei rakastamastaan ihmisestä hei oikeasti voi olla millään ihme vitun tauolla. Sitä rakastaa toista tai sitten ei. Ja jos ei rakasta, niin ei siinä mikään tauko mitään muuta. Nyt jotain henkistä kasvua kehiin sinulle...

Avari on lievä pahoinpitely, ja huorittelu kunnianloukkaus.

Ikävä sanoa, mutta pidän tuota taukoilua vähän samantasoisena juttuna kuin sitä, että leikki-ikäinen kerää hiekkalaatikolla kaikki lelut ympärilleen eikä leiki niillä, mutta ei anna muidenkaan leikkiä.

Yhteistyössä