kahvikirahvi
Älä suotta, täällä on kuitenki kivampaaHui, täähän meni sessioiksi. Jos menis juomaan kaljansa tonne youtuben puolelle, läikkyy vielä
Älä suotta, täällä on kuitenki kivampaaHui, täähän meni sessioiksi. Jos menis juomaan kaljansa tonne youtuben puolelle, läikkyy vielä
Mitä sää keskellä talvea mekkoja tilailet Laita foto mekkosesta?Mun mekko oli tullu tänään postissa!! Kävin äsken hakeen, se on hieno!
Tää on jo sovittu Arieksen kanssa et siltä pohjalta mennään:kieh:Just näin! Ei huono suunnitelma
Tämmönen. Niin, ja miehenpuolikkaan veljen häät ens kuussa.Mitä sää keskellä talvea mekkoja tilailet Laita foto mekkosesta?
Ei ainakaan kolmea miestä, se ei olis ihan omaa alaaMNN?
Täh?? Mihin minut on nyt luvattu Tosin olen kyllä aina valmis seikkailuihin vapaaehtoisenaTää on jo sovittu Arieksen kanssa et siltä pohjalta mennään:kieh:
Mulla olis käsiraudat, kelpaako net?Haluuks tinku sitoo mutkin
Mullakin on. Kenet mä sitoisin. Sitten siis kun tinku mut vapauttaa..Mulla olis käsiraudat, kelpaako net?
En tienny, mutta kiitos tästä tietoiskustaTiesittekö että jos jättää rainbown salsa dipin ja aukinaisen extran mansikkajugurtin jääkaappiin niin tuloksena on eltaantuneen ruuan haju.
No on sulla kans huono muisti kun sovittiin et minä sidon nuo hupakot ja sinä piiskaat niitä pakaroille niin että tuntuu! joko muistuu mieleen?!Täh?? Mihin minut on nyt luvattu Tosin olen kyllä aina valmis seikkailuihin vapaaehtoisena
Haluu vaaleenpunaiset ja pörröiset sitMulla olis käsiraudat, kelpaako net?
Hei, sosiaalinen media on jakamistaEn tienny, mutta kiitos tästä tietoiskusta
Ei, ei, EI! Ei vaaleenpunasia!Haluu vaaleenpunaiset ja pörröiset sit
En vapauta sua koskaan.HAHAAAAAAAAAA!!!!Mullakin on. Kenet mä sitoisin. Sitten siis kun tinku mut vapauttaa..
Mistä ne on tullut:OMulla olis käsiraudat, kelpaako net?
Verenpunaiset:vampire:Ei, ei, EI! Ei vaaleenpunasia!
Tiesitkö et jos antaa juustokastikkeen olla suljetussa kulhossa 3kk, se haju ei välttämättä lähde kulhosta pois enää?Tiesittekö että jos jättää rainbown salsa dipin ja aukinaisen extran mansikkajugurtin jääkaappiin niin tuloksena on eltaantuneen ruuan haju.
Tietty, sivistystä kaikilleHei, sosiaalinen media on jakamista
Mulla on tummanpunaiset. Ja pörröisetHaluu vaaleenpunaiset ja pörröiset sit
:xTiesitkö et jos antaa juustokastikkeen olla suljetussa kulhossa 3kk, se haju ei välttämättä lähde kulhosta pois enää?
Ehottomasti! :vampire:Verenpunaiset:vampire:
Jää noiden pilaantuneiden ruokien tyhjääminen välillä vähän pitkälle, raskaana pahoinvointiaikana tyhjensin pari homeista ruokaa pois ja oksensin kolme kertaa sitä aikana. Jäi vähän traumat...