kahvikirahvi
MNN?Mä tartten, joo-o 3some vois ollaki jotain.
MNN?Mä tartten, joo-o 3some vois ollaki jotain.
Pitääkö ne koivetkin nyt sit sitoa kiinni ettei käy hassusti. Ei kannata yrittää mitään:kieh:No ootas kun mä juon ton toisen siiderin, niin lupaan pitää kaulani kurissa. Mutta muuta en voi luvata....
Ihan tässä lankoja lasken Mitä sä oikeen ajattelet?MNN?
Aakkosia tietenkin höpsöIhan tässä lankoja lasken Mitä sä oikeen ajattelet?
kuulitteks kaikki. Tinku haluaa sitoa mut sänkyyn!pitääkö ne koivetkin nyt sit sitoa kiinni ettei käy hassusti. Ei kannata yrittää mitään:kieh:
Aaah, tarttee hankkia vissii lasitAakkosia tietenkin höpsö
:Okuulitteks kaikki. Tinku haluaa sitoa mut sänkyyn!
No ei se väärin olekuulitteks kaikki. Tinku haluaa sitoa mut sänkyyn!
Joo sen verran ettet pääse käsiks,mitä sä oikeen sitten luulit:Okuulitteks kaikki. Tinku haluaa sitoa mut sänkyyn!
Mitäs sitten kun ite käyt käsiks ja mää oon puolustuskyvytön :OJoo sen verran ettet pääse käsiks,mitä sä oikeen sitten luulit:O
Aaa, Tinku haluaa olla dominoivaJoo sen verran ettet pääse käsiks,mitä sä oikeen sitten luulit:O
MmmhhhMäki oon sitonu sänkyyn :O
mitäs veikkaat:snotty:Mitäs sitten kun ite käyt käsiks ja mää oon puolustuskyvytön :O
Nii nii, mäkin Ku se ei pysyny aloillaanMmmhhh
:kiss:TissiRimpsessaHaluuks tinku sitoo mutkin
Oot sä siinä keskellä sitteMä sidon pitkäkaulan,Lispetin, TBn ja sankkulin kaikki yhteen ja sitten....
Mä sidon pitkäkaulan,Lispetin, TBn ja sankkulin kaikki yhteen ja sitten....
Aries tulee ja piiskaa teitä niin et pakarat huutaa hoosiannaa ja mä voin näyttää mitä osaan tehdä mun kielellä!
Juu-uHui, täähän meni sessioiksi. Jos menis juomaan kaljansa tonne redtuben puolelle, läikkyy kohta
:kiss::kiss:TissiRimpsessa