:heart:Kohelo, mutta niin rakastettava.
Ei ollut tarkoitus olla itsekeskeinen.
Juu, ei varmaan tule yksitoikkoiseksi elämä
:heart:Kohelo, mutta niin rakastettava.
Ei ollut tarkoitus olla itsekeskeinen.
Oikea asenne! Sillä voivoittelemisella mitään oikeaa virkaa ole, turhaa "märehtimistä."Täs sen näkee en oo tarpeeks palstalla. Ja en rupee voivottelemaan tai pahoittelemaan, en ees säälimään. Jos siihen ei tarvis ole. Sitä onkin saanut kuulla varmasti jo tarpeeksi, niin kuin myös sitä MIES SINÄ SIKA. =)
Onnea tulevalle!
No, sitä riskiä ei kyllä ole.:heart:
Juu, ei varmaan tule yksitoikkoiseksi elämä
Eikös siellä jo ollut imuri?Hmm... Mitähän sinne olisi näin niin kuin tällä tietoa tulossa kyytiin...?
Huomenna siellä saattaa olla imuri ja siivousvälineet. Jos en nyt aamulla ole niin huimauksissani, etten pysty ajamaan.
Oli, mutta oli pakko tuoda sisälle, kun pölypallot valtasivat olohuoneen.Eikös siellä jo ollut imuri?
Vai otitko pois?
-24.Mulla ei muuta tiivisteet välillä.
-25 on ulkona pakkasta, mullakin lakkas hermo kestämästä ja lykkäsin auton lämmitykseen.
Hyvä, että laittoivat ajallaan kuntoon! =)-24.
Aamulla oli -27 ja piti laittaa naapuritolpasta jatkojohto että sain auton piuhaan.
Tänään jopa korjattiin kuten lupasivat.
Yllätyin
:kiss: nyt otetaan klyl tsihiä kaksin käsin mie heräsin just puoli tuntia sittenkepsis mie näin siut, Turha piiloutuu :heart:
MIe kanssa väännän mersun käyntiin oli pakkanen mikä tahansa, välillä se kyllä panee hanttiin kovin mutta nöyrtyy lopulta tyhjäkäynnilleHyvä, että laittoivat ajallaan kuntoon! =)
Mä pistän kyllä ihan kylmäverisesti käyntiin ilman roikkaa, vaikka pakkasta olis -30, ainakin jos olen töissä. Kun siellä ei lämmitysmahdollisuutta ole.
ihan syystäkin se!Taas kerran sain kauhistuneen kommentin siitä, että olen seurustellut 19 vuotta ja syntynyt vuonna 81
No mut eiks hellu tykkää huonoa jos makkari sotkunen ja pölypalloja täynnä?Oli, mutta oli pakko tuoda sisälle, kun pölypallot valtasivat olohuoneen.
Mun makuuhuone on aina kun räjähdyksen jäljiltä ja niin saa ollakin, mutta olohuonetta pyrin vielä pitämään siistinä.
eiku isät mies jäi lasten kanssa ja isä lähti mun kanssakuullu juttua että siksi on olemassa miehet.
*laittaa käsiraudoilla kiinni* Nukuttu on joten virkee mies:kiss: nyt otetaan klyl tsihiä kaksin käsin mie heräsin just puoli tuntia sitten
Ei huono juttu ollenkaan Mäki ajattelin täs kohta vähän:kiss: nyt vedetään kyl redtuben tahdissa klyl kaksin käsin mie heräsin just puoli tuntia sitten
Onko sulla siinä edes lohkolämmitintä?MIe kanssa väännän mersun käyntiin oli pakkanen mikä tahansa, välillä se kyllä panee hanttiin kovin mutta nöyrtyy lopulta tyhjäkäynnille
No, kyllä se aina urheilusuorituksia ennen siivotaan. Siis, jos tiedossa sellaisia visiittejä.No mut eiks hellu tykkää huonoa jos makkari sotkunen ja pölypalloja täynnä?
Viel virnuilet pahalainenihan syystäkin se!
JepHyvä, että laittoivat ajallaan kuntoon! =)
Mä pistän kyllä ihan kylmäverisesti käyntiin ilman roikkaa, vaikka pakkasta olis -30, ainakin jos olen töissä. Kun siellä ei lämmitysmahdollisuutta ole.