E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Meetvursti on hyvää!;27897904:Kaikki hevoset ovat liian vanhoja.
No ravihevosen kilpailuoikeushan loppuu 14-16 v. ja harva edes niin pitkään. Mutta eläväthän ne usein sinne 25-30 v saakka jos ei päädy makkaraksi. Se taas on eri juttu että miten hyvässä kunnossa kukin on, esim. jos on jotain kilpailuvammoja tms. jotka aiheuttaa kipua. Itse sanoisin vanhaksi kaikkia siitä 15 v. eteenpäin. Tosin joku voi näyttääkin jo 12 v vanhalta. Riippuu hevosesta ihan kuin riippuu ihmisestäkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä niin;27898015:Minä ostin aikanaan 14 vuotiaan suomenhevosen joka oli ollut lähinnä "lemmikkinä" (muutama ravilähtö oli ajettu ja metsätöissä jonkun verran käytetty)m ja siitä saatiin koulutettua vielä ihan hyvä harrasteratsu, mitään kauhean hienoa kouluratsastushevosta siitä ei tietenkään enää tullut.
Eli en sanoisi että yli 15-v. on vanhoja.
Alkuperäinen kirjoittaja heppaäiti;27897964:http://saarantalli.fi/ponit/kustaava/
tässä on poni jolla minä menin pikkutyttönä ja jolla oma poika aloitti ratsastusuran vuosia sitten. Ja edeleen menee tunnilla reippaana![]()
myyvät siis hyvää ja halpaa, tunteisiin vetoavaa. jos et osta tapetaan se
jatka matkaa, eti hevonen joka on valmis. jos ei taijot-huumori-pörsi kestä niin hyppää ylitte.
onko startattu koska viimeksi? 2 ratsastettu? siis kuka ratsastanu? naapurin leena menny montea? jalat missä kunnossa, miksi otettu ratoilta pois? selkä missä kunnossa- ennenkaikkea missä kunnossa hevosen pää on? lämpönen vai suokki??
Liian vanha mihin tarkoitukseen?
Voiko noin ees aatella?:O