Sangria
:hug:En saanut unta, meni toinen yö putkeen valvotessa.
:hug:En saanut unta, meni toinen yö putkeen valvotessa.
maista, maistaoijoiii oi kuulostatpa hyvälle
pakko muuten ostaa noita joku kerta
okkei, eli patukkaa siismaista, maista
Se patukka ehkä vielä parempaa kuin nuo pienemmät palat.
Sama pätkiksessä, ne pötköt parempia kuin ne yksittäin pakatut mitä oli bokseissa myynnissä. Mun mielestä
*hyppää autoon ja lähtee tulee kuola valuen*no mikä ettei
katoppa ko tinku innostu :heart:*hyppää autoon ja lähtee hunajaa valuen*
patukkaa patukkaaokkei, eli patukkaa siis
ja siinä taas yks jolla on vaan patukka mielessä :kiss:okkei, eli patukkaa siis
Mutta pussista riittää useammalle kerralle, ainakin välilläMiusta tuntuu että tommosessa pussissa on jo liikaakin niit paloja, patukka on sopivampi kun siin on tarpeeks suuhunpantavaa.
Mä ostan heti humenna.patukkaa patukkaa
Vai useammalle kerralle.. Ei mul ainaskaan.Mutta pussista riittää useammalle kerralle, ainakin välillä
patukka on isompija siinä taas yks jolla on vaan patukka mielessä :kiss:
Ni, välillä..ja välillä ei.:ashamed: Tulee vähemmän herkuteltua kun ottaa pienemmän "pahan".Mutta pussista riittää useammalle kerralle, ainakin välillä
Sanoinkin välilläVai useammalle kerralle.. Ei mul ainaskaan.
TottaNi, välillä..ja välillä ei.:ashamed: Tulee vähemmän herkuteltua kun ottaa pienemmän "pahan".
Ei se makuun vaikutaHellou ja tsih
Tulipa tiikerikakusta sen verran pehmeä ja sitte suussasulava, että eipä lähteny kaikk vuoasta irti Noh repaleinen on sitte, haittaakse?
Ilta yksin, tai no muksut nukkumassa, mut ukko maailmalla
:ashamed:katoppa ko tinku innostu :heart:
Iltaa:kiss:Hellou ja tsih
Tulipa tiikerikakusta sen verran pehmeä ja sitte suussasulava, että eipä lähteny kaikk vuoasta irti Noh repaleinen on sitte, haittaakse?
Ilta yksin, tai no muksut nukkumassa, mut ukko maailmalla
Mul ei koskaan.Sanoinkin välillä
jos ollaan rehellisiä niin toi ruoka ei ole edes kovin hyvää mutta jostain syystä se on nuorimmaisten lempiruoka:ashamed:
Mulle uppoo melkeen paremmin noi "lasten ruoat" mutta toki myös ne vähän "aikuisemmat"jos ollaan rehellisiä niin toi ruoka ei ole edes kovin hyvää mutta jostain syystä se on nuorimmaisten lempiruoka
Viihyn tokiIltaa:kiss:
missäs maailmalla se ukko viilettää? mitäs sinä sitten ,viihyt meijän kans eiks niin?
Tiikerikakkua - Epistä et kaikilla on jotain hyvää mulla ei mitään pitäskö munki tsihauttaa sit kun ei muutakaan ole.
:OViihyn toki
Jaa-a, mis lie viilettää, enpä muista. Joku nainen sille soitti ja mut lahjottiin siivouksella ja suklaalla ja sitpä hän läks.