Sangria
Kumma juttu, perjantai sentäs eivätkä ole täällä :snotty:ihan kuollutta
Kumma juttu, perjantai sentäs eivätkä ole täällä :snotty:ihan kuollutta
Aika törkeetäYks 62v. sanoi mua pennuksi. Mut seksiä vaan halusin. En mä niin vanhan kanssa voi olla. Mies saa olla max 5v. mua vanhempi. Ja nuorempi parempi.
Ruutis on lifettämässä ja muista en tiedä mut kai nekin on sit jotain tekemässä.Josko ne puolenyön aikaa ilmestyis tai viimestään huomenna.Kumma juttu, perjantai sentäs eivätkä ole täällä :snotty:
Lifettämässä :O jonkun pitää pelastaa neRuutis on lifettämässä ja muista en tiedä mut kai nekin on sit jotain tekemässä.Josko ne puolenyön aikaa ilmestyis tai viimestään huomenna.
niinpätoffifee
Lähetäänkö nyt vai heti pelastamaan?Lifettämässä :O jonkun pitää pelastaa ne
niinpäAika törkeetä
Nyt heti paikalla, varmaan ovat jo ihan peloissaan kaukana turvallisesta ketjusta.Lähetäänkö nyt vai heti pelastamaan?
PK:lla taisi olla lapsivapaavkl ja taisi joskus mainita lifettämisestä.Ruutis on lifettämässä ja muista en tiedä mut kai nekin on sit jotain tekemässä.Josko ne puolenyön aikaa ilmestyis tai viimestään huomenna.
urheillu liikaaPK:lla taisi olla lapsivapaavkl ja taisi joskus mainita lifettämisestä.
Tai sitten on kotona hoidettavana kun on ollut sitä huimausta
Heei!! Yksi eksynyt löysi jo takaisin :kiss:tiijäppä tuosta lifetyksestä, tieselin sakastissa olen tylsistellyt
Yks eksynyt lammas kotona turvallisesti:heart:tiijäppä tuosta lifetyksestä, tieselin sakastissa olen tylsistellyt
Kannattaa maistaa, on hyvääMä haluun maistaa famipalaa fanipalaa vaan syöny, hyvää sekin
jep, täällä taasYks eksynyt lammas kotona turvallisesti:heart:
oijoiii oi kuulostatpa hyvälleKannattaa maistaa, on hyvää
Fami sulaa suussa :xmas:
Ihanan pehmeä Fami on tryffelitäytteinen suklaapatukka, joka lanseerattiin ensimmäisen kerran jo 1960-luvulla. Famin valmistaminen lopetettiin vuonna 1986, mutta kuluttajien toiveesta se tuotiin takaisin vuonna 2007. Kuluttajat muistavat Famin suussa sulavana ja ihanan ilmavana tuotteena, joka vie jalat alta.
Famin löydät sekä patukkana (32g) että myös 100g pussissa.
Cloetta Fazer vastaa kuluttajien toiveisiin tuomalla nostalgisen Fami-suklaapatukan takaisin markkinoille. Pehmeä, tryffelitäytteinen patukka tekee paluun tutussa, raidallisessa retrokääreessään.
Alkujaan 60-luvulla lanseerattu suklaasuosikki oli myynnissä kaikkiaan 26 vuotta, vuosina 1968-1994. Etenkin 70- ja 80-luku olivat Famin kulta-aikaa. Fami teki niin lähtemättömän vaikutuksen useaan suklaanystävään, että sitä on toivottu takaisin enemmän kuin mitään muuta Fazer-tuotetta.
Resepti on ennallaan yhtä herkullisena kuin ennenkin: Fami on yhdistelmä pähkinätryffeliä, rapeita riisimuroja ja samettista tummaa suklaata.
fanipalat on myös hyviä
jep, täällä taas
pitäis loihtia lapsille mökkiruokaa eli kanaa kermakastikkeessa ja perunoita
En saanut unta, meni toinen yö putkeen valvotessa.Tuliko
:hug::wave:Täällä. Menetän just hermoni lapsen ininään..ei jaksais enää kuunnella yhtään kun on jo tässä muutaman tunnin kiukkusession vetäneet.
no mikä ettei
Saanks mä tulla syömään teille
höh :'( :hug:En saanut unta, meni toinen yö putkeen valvotessa.