Hei vuorohoidossa olevien lasten vanhemmat ja muutkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heipähei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"heipähei"

Vieras
Kaverini ei halua laittaa omaa lastaan vuoropäiväkodin yhteydessä olevaan eskariin koska enemmistö eskarilaisista on vuorohoidossa ja hänen sanojensa mukaan "vuorohoito näkyy niistä lapsista". Siis antoi ymmärtää että vuorohoidossa olleissa lapsissa on jotain negatiivisia piirteitä minkä takia ei halua altistaa omaa lastaan heidän seuralleen. Olin vähän :O ja myös hieman loukkaantunut koska omatkin lapseni ovat vuorohoidossa enkä kyllä ymmärrä miten vuorohoito näkyy heistä? Näkyykö se teidän muiden vuorohoitolaisten lapsista? :O

oon ollu vuoro pk:ssa ja tavallisessa töissä ja onhan se totta että syrjäytyneet käy vuorohoidossa. just yh-perheet, pärjäämättömät, vammasitukea saavat. alemmman sosiaaliluokan hahmot.

oon ollu vuoro pk:ssa ja tavallisessa töissä ja onhan se totta että syrjäytyneet käy vuorohoidossa. just yh-perheet, pärjäämättömät, vammasitukea saavat. alemmman sosiaaliluokan hahmot.

Jaa eikö ne syrjäytyneiden lapset yleensä ole niitä virikehoitolaisia ja vuoropäiväkodissa ei virikepaikkoja ole.
En oikein usko että olet ollu minkään sortin päiväkodissa töissä.

Vai vielä vammaistukea saavat...! Mitenköhän se tekee meidän perheestä syrjäytyneet, kun lapsellamme ykköstyypin diabetes (siis EI se elintapaversio), ja saamme vammaistukea kuten kaikki diabeteslapset.

Ja esim. perhe, jossa toinen vanhemmista poliisi ja toinen sairaanhoitaja, onhan se selvää että ovat syrjäytyneet?

Mutta tää nyt oli ihan provoilua, olihan...?

[QUOTE="Tii";27901017]Jaa :D Täällä ainakin täytyy molempien vanhempien olla vuorotöissä, jotta saa paikan vuorohoidosta.[/QUOTE]

Samoin täällä pitää olla vuorotyöpaikka kummallakin että pääsee vuoropäiväkotiin. Monessa perheessä vanhemmat sairaanhoitajia taikka lääkäreitä, mutta ne varmaan onkin alinta sakkia ja juuri niitä syrjäytyneitä :D

meidän paikkakunnalla se yksi ja ainoa pk on vuoropk, koska on pieni paikkakunta ja kunta on niin fiksu et tarjoaa kaikille lapsiperheille mahdollisuuden töissäkäyntiin vaikka se sitten olisikin vuorotyötä. Koko kunnan lapsissa varmaan näkyy tää järkyttävä "syrjäytyneisyys".

En ole ainakaan omista lapsistani koskaan kuullut mitään epänormaalia löytyneen. Tai sitten neuvolantäti kohtelee meitä syrjäytyneitä yh-äitejä silkkihansikkain, eikä viitsi mainita että lapset ovat vuorohoidon saastuttamia.