Miten suhtautuisit, jos mies pyytäisi sinua laittamaan silikonit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanoisin, että mikä jottei jos mies maksaa! :D Tosin itse olen jo aikonut rinnoille jotain tehdä, kunhan viimeinen laps on imetetty ja miehen kanssa on asiasta puhuttukin jo. Jos olisin tyytyväinen rintoihini, niin vois ottaa pattiin.

Vaihtaisin miestä ja loukkaantuisin.

Rintaimplantit kannattaa hankkia, jos se merkittävästi nostaa itsetuntoa ja nainen itse haluaa ne hankkia. Ei kai nainenkaan voi pyytää miestä kasvattamaan vähän hauista tai hankkimaan sixpackin tms. ei vaikka sen saisi ostettua 4000 eurolla. Sillon mennään vähän liian pinnallisuuksiin. En haluaisi elää niin pinnallesen miehen kanssa, sen takia siis vaihtaisin miestä vaikka itse silikonit haluaisinkin.

Ja olen muuten menossa korjauttamaan rintani, kun kaikki lapset tehty :P, eli ei ole siitä kiinni.

Viimeksi muokattu:
Vetäisin herneen nenään.

Kaksipiippuinen juttu.... itse kun olen miehelle ääneen todennut että jahka saan viimeisen mukulan imetettyä ja lopunkin läskin sulamaan, todella haluaisin rintani korjauttaa mikäli ne tällaiset vielä silloin olisivat.. Jotenkin rintani ovat aina olleet itselleni ylpeyden aihe ja nautinnon tuottaja, siitä siis moinen pinnallisuus. En siis tässä tilanteessa ottaisi itseeni :)

meillä tuli eilen moinen ehdotus. Kieltämättä vähän sellainen olo, ettää tekis mieli sanoa jotain, mikä aiheutta samanlaisen riittämättömyyden tunteen miehelle.

Joo mäkään en ottais vakavasti jos mies tosiaan ehdottais näihin mun jättitisseihin vielä lisää laajennusta :-D :-D

Vaikka erittäin hyvinhän nää tuntuu kelpaavan. Mutta mulle mies on sanonut että sais tissit vaikka roikkuakin, kunhan ei ole tekotissit kun ei voi sellasia sietää :-) No ei vielä roiku vaikka imettänyt oonkin, katotaanpa parin lapsen jälkeen :-D

Mut mies tuntuu olevan tisseissä aina joko silmillä tai käsillä kiinni, vaikkei musta enää niin pystytkään ole, ei tosin kauheesti roikukkaan. Ja mun mies ei ole sellanen joka ajattelis seksiä kokoajan, enemmän mä itse ajattelen.

Yhteistyössä