montako maksumuistutusta lindorff lähettää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rahaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rahaton

Vieras
Apua. Rahatilanne on hetkellisesti tosi huono. Sain juuri muistutuslaskun nettiliittymän laskusta, tuli Lindorffin kautta. Lähettääkö ne toisen vielä? En pysty siihenkään eräpäivään mennessä maksamaan ja otin yhteyttä lindorffiin ja kerroin tilanteen sekä päivän jolloin saan rahaa ja maksaisin laskun. Päivä olisi 8 pv muistutuksen eräpäivän jälkeen. Kuulemma muistutuksen eräpäivää ei voi siirtää niin paljon. Menee varmaan perintään sitten? Harmillista :/

Menee perintään? Eikös Lindorf ole petintätoimisto? Mutta itse olen kerran saanut kakkosmuistutuksen Lindorfilta, joka oli jo aika tiukkasävyinen. Tosin tämä johtui siitä, että kun olin palauttanut karhutun kirjan kirjastoon, heidän piti ajaa samasta tapauksesta uusi lasku ja tuli automaattisesti tiukemmalla sävyillä.

Viimeksi muokattu:
Kysyppä alkuperäiseltä velkoajalta, jos onnistuisi maksaa suoraan heille, tavallaan sivuutat siis koko Lindorffin. Mulla ainakin tällainen onnistui, kyseessä tosin sähkölasku. Mulla oli kerran tilanne (ja juu, ihan omaa tyhmyyttäni, sitä en kiellä lainkaan), että sähkölaskuja jäi muutama rästiin, ja ne olivat kohtuu isojakin, koska asunnossa sähkölämmitys. Lindorff lähetti muutaman maksumuistutuksen, ja vaatimuksen ja lopuksi katkaisuvaroituksen. Koko ajan olin tähdännyt päivään, jolloin sain rahaa, että maksan sen silloin (odotin siis liiton rahoja, koska olin jäänyt työttömäksi, tiesin että rahaa 3kk tulossa, mutta en tarkalleen tiennyt että koska). Katkaisu-uhan eräpäivä olisi sitten pari viikkoa aiemmin, ennenkuin olisin saanut liitonrahat. Lindorff ei tullut pätkääkään vastaan, joten otin yhteyttä sähköyhtiöön, siellä sain erittäin ystävällistä palvelua sekä myös luvan maksaa laskun sinä päivänä kun saan rahaa, ja ilman siis että sähköjä katkaistiin.

Kiitos edelliselle, teenkin huomenna noin kun sinä teit. Aika jännä että lindorff sivuillaan mainostaa että kannattaa sopia maksusta ennen isompia kuluja. Sitten kun yrittää sopia niin se ei heille käykään. Toki oma mokanihan tämä on. Miksen ole säästänyt yhtään pahan päivän varalle :/

Kiitos edelliselle, teenkin huomenna noin kun sinä teit. Aika jännä että lindorff sivuillaan mainostaa että kannattaa sopia maksusta ennen isompia kuluja. Sitten kun yrittää sopia niin se ei heille käykään. Toki oma mokanihan tämä on. Miksen ole säästänyt yhtään pahan päivän varalle :/

sinähän et ollut sopinut päivää vaan antanut mennä Lindorfille ja sieltäkään tullutta laskua et kysennyt maksaan. Tuossa on aika monta laskua jo mennyt että sinun maksukykyyn oleva luottamus mennyt.

Huomio jos olette joutuneet Lindorffin uhriksi lukekaa nämä yksityiskohdat ennenkuin maksatte niille mitään

http://lindorff24.blogspot.fi

Tarkistakaa aina aluksi myös velkasuhteessa ettei
sopimuspuoli käytä Lindorffia perinnässä, Lindorffin toiminta ei nimittäin perustu lakiin. Näin vältytty ikäviltä ongelmilta

Olkaa tarkkoja erityisesti sähkösopimusten kanssa, Valitkaa sellainen sähköntoimittaja joka pidättäytyy Lindorffista

Yhteistyössä