The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Sunnuntait on kyllä viikoin ankein päivä:( tietää et maanantai ihan just tuloillaan ja pitää taas ajastaa kello herätttää pirun aikaseen:kieh:
Mä aion nukkua huomenna pitkään ja miehenpuolikas saa herätä pikkupuolikkaan kanssa kerta sillä on vapaapäivä. Mullaki työt vasta illalla niin mikään kiire päästä sängystä ylös :p

Josko sitä pari sihijuomaa hakis sen kunniaks...
 
argggh! flunssa painaa päälle ja huomenna pitäis kouluun päästä..


Onneks sain kotteron takas eilen :)

Diisseliä se vuotaa ja siks vesiletku hapertunu mut kyllä sillä ajaa voi... kuulema :O
 
Moi :wave:

mites reissu meni?
Ihan hyvinhän se, kiitos kysymästä :) Jalat on kipeinä, kun muksuilla riitti virtaa vaikka muille jakaa ja sai niiden perässä juoksennella pitkin laivaa :D Hyttiin mentii 19.00, enkä sen jälkeen poistunu sieltä, kun tupakille käymää..

Onneks en lähteny iltasella mihinkään käymään, aamusta, kun menin aamusauhuille, vastaan tuli yhteensä 3 ruotsalaista miestä ja jokasen piti sitte yrittää meikäläiselle jotakin sönköttää, ei oikeen napannu 6 aikaa aamulla alkaa höpötellä kenenkään humalaisen miehen kanssa :D

Nukuin ihan pirun huonosti, ku melkee koko yön nukuin jommankumman pojan vieressä ja kävi vähän ahtaaks ne laivansängyt, vaikka ennen kyllä on hyvin tullu uni ja mahtunu 2 aikuistaki nukkuu vieretysten ilman yöheräämisiä... mistäköhän johtuu... :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
IhanaValo
Aiotteko pitää juhlat kotona? Mitä oot ideoinut?
Meinasin että jos kahdessa "aallossa" kutsuis vieraat, ensin mm.isovanhemmat ja vanhemmat, lapsivieraat jne.
Ja myöhemmin sit kaverit ja mahdollisesti viihteelle lähtijät, jos sit porukalla tästä jonnekin menis iltaa viettää.
Lapset tod.näk. voi miun äiti viedä mukanaan, mummolaan yökylään siis.

Sitä mietin, kuhan nyt selviää oisko kukaan ees illalla lähössä, niin oisko liikaa esim.joku baarin VIP-tila varata meille? En oo ikinä moisessa ollu, en tiiä onko se rahan arvosta..tai ees joku pöytä tms.
 
IhanaValo
Tarjoilusta oon vielä pihalla, täytekakku kai siel ois oltava ja jotain suolaista tarjottavaa kans..onks se sit voileipäkakku vai piirakoita ja jotain...? Sit illaks meinasin että jos jotain pientä suolaista ja ehkä booli..loput juomat sais jokainen tuoda itte.
 
Mihin kaikki hävisi :O
Mulla on ajatukset jossain ihan muualla,tiedän kyllä missä,niin tuntuu tää elo vähän siltä et ei kiinnostais mikään ja vaikka tiedän et ei ne sillä ajatuksella miksikään muutu mutta kun en asialle mitään voi tällä hetkellä sen kummempaa niin näin on mentävä. Joten täälläkin vaikka olen niin aina jaksa keskittyä ellei ole jotain hulvatonta meininkiä,kuten eilen illalla:) sillon ajatus pysy täällä eikä omissa jutuissa,mikä oli siis erittäin hyvä juttu.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä